stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 21362
  • 05 دی 1394 - 11:10
2

پرونده جسد سوخته دختر ۸ ساله در لواسانات به کجا رسید؟

پرونده قتل هولناک دختر هشت ساله در روستای میگون، با نقض حکم تبرئه تنها متهم پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

قلم | qalamna.ir :

صبح ۹ اسفند سال ۹۰، دو خواهر برای رفتن به مدرسه‌، خانه خود را در یکی از روستاهای میگون در لواسانات ترک کردند. پس از رسیدن به سر کوچه خواهر بزرگ‌تر وارد مغازه‌ای شد تا برای حدیثه هشت ساله خوراکی بخرد، اما وقتی بیرون آمد اثری از خواهرش نبود.
 
در ادامه، جستجوی اهالی در منطقه آغاز شد، اما هیچ ردی از حدیثه به دست نیامد. والدین این دختر با مراجعه به پلیس به طرح شکایت پرداختند. سرانجام عصر همان روز یکی از اهالی جسد سوخته‌ای را در استخر یک باغ در آن منطقه پیدا کرد. با حضور ماموران در محل مشخص شد، جسد متعلق به دختر بچه‌ای است که چند ساعت از قتل او می‌گذرد.خانواده حدیثه پس از مشاهده جسد سوخته دخترشان، او را شناسایی کردند. در ادامه با اظهارات یکی از اهالی، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. او به ماموران گفت: روز حادثه حدیثه را سوار بر خودروی مردی به ‌نام فرشید دیدم.
 
پس از این ادعا فرشید احضار و تحت بازجویی قرار گرفت، اما منکر هرگونه جرمی شد. این در حالی بود که یکی از اهالی نیز به ماموران گفت: روز حادثه فرشید را در حال آتش زدن جعبه‌های چوب در باغی دیده است.
 
بازپرس برای فرشید قرار مجرمیت به اتهام قتل عمد صادر کرد .متهم در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: مرا بی‌گناه دو سال زندانی کرده‌اید. من قتلی مرتکب نشده‌ام.
 
پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و فرشید را از اتهام قتل تبرئه کردند.
 
با اعتراض اولیای دم، پرونده برای بررسی نهایی به شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور رفت که قضات دیوان عالی پس از بررسی پرونده آن را نقض کرده و برای رسیدگی بیشتر به دادگاه بازگرداندند.
 
در نقض دیوان اعلام شده با توجه به اظهارات شاهدان و کشف طنابی در انباری خانه پدری متهم و احتمال خفگی دختر با آن طناب، باید تحقیقات بیشتری در این‌باره انجام شود. قاضی دادگاه نیز پرونده را برای رفع نواقص و تحقیقات تخصصی به دادسرا بازگرداند.

منبع: جام‌جم آنلاین

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.