stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 21320
  • 05 دی 1394 - 9:39
3

صادق‌زاده: «پهلوان ایران» بودن مسئولیتم را سنگین می‌کند

پهلوان سال ۹۴ ایران با تاکید بر اینکه کسب این عنوان وظیفه او را سنگین‌تر از گذشته کرده است، گفت: امیدوارم شایسته کسب بازوبند پهلوانی باشم.

قلم | qalamna.ir :

جابر صادق‌زاده پس از رسیدن به افتخار بازوبند پهلوانی ایران در سال ۹۴، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در تبریز، اظهار کرد: مبارزه بسیار سختی مقابل قمی در دیدار فینال داشتم، چراکه آن‌ها یک دور استراحت داشتند و من به همین علت یک مسابقه بیشتر از سایر حریفانم در این رقابت‌ها داشتم. از اینکه توانستم با پیروزی مقابل قمی در دیدار فینال عنوان ارزشمند پهلوانی ایران در سال ۹۴ را کسب کنم بسیار خوشحالم.

جابر صادق زاده پهلوان ایرن

پهلوان سال ۹۴ ایران افزود: مطمئنا کسب دوباره این عنوان پس از سه سال، نتیجه زحمات و تمرینات خوبی بود که پشت سر گذاشتم. بدون شک، گرفتن بازوبند ارزشمند پهلوانی وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند و باید در تمام امور اخلاق و رفتاری زیبنده یک پهلوان از خود نشان دهم. امیدوارم شایسته این بازوبند، که تاکنون بزرگان و پهلوانان ارزشمند ایران زمین بر دست خود بسته‌اند، باشم. گرفتن این لقب بسیار مهم است و وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر دوش انسان می‌گذارد.

وی درباره پیروزی مقابل پرویز هادی – پهلوان سال گذشته ایران – در دیدار نیمه‌نهایی با وجود اینکه هادی از تشویق شدید هم‌استانی‌های خود برخوردار بود، گفت: در پهلوانی پرویز هادی هیچ شکی نیست و از اینکه مزد زحماتم را گرفتم و مقابل او پیروز شدم، خوشحالم. او سال گذشته موفق شد من را در همین رقابت‌ها شکست دهد اما امسال با تمریناتی که داشتم مقابل او به برتری رسیدم.

مسابقات کشتی پهلوانی کشور – تبریز

صادق‌زاده با ابراز رضایت از میزبانی تبریز برای برگزاری رقابت‌های کشتی پهلوانی و قهرمانی کشور، خاطرنشان کرد: سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود و نسبت به سال گذشته از سطح بالاتری برخوردار بود. جا دارد از تمام مسئولان برای برگزاری مناسب این رقابت‌ها قدردانی کنم.

 
هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.