stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 21315
  • 05 دی 1394 - 9:33
1

علی صوفی: تایید صلاحیت‌ها دغدغه همیشگی اصلاح‌طلبان است

علی صوفی: تایید صلاحیت‌ها دغدغه همیشگی اصلاح‌طلبان است

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران گفت: دغدغه همیشگی جبهه اصلاحات مسئله تائید صلاحیت‌ها بوده است و طرف مقابل از این نظر احساس قدرت می‌کند.

قلم | qalamna.ir :

علی صوفی با اشاره به وضعیت کنونی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان رویکردی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اتخاذ کرده‌اند و به آن اجماع تاریخی دست یافتند را همچنان ادامه می‌دهمد و در همان استراتژی حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون وحدت و انسجام خوبی میان میان اصلاح‌طلبان وجود دارد، اظهار داشت: تجلی این وحدت و همدلی را می‌توان تشکیل شورای عالی سیاستگذاری مشاهده کرد که در آن همه طیف‌های مختلف اصلاحات حضور دارند و همگی همدلانه درصدد آن هستند تا به وحدت حداکثری دست یابند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: به عبارت دیگر، می‌توان گفت که هم‌اکنون اصلاح‌طلبان در بهترین وضعیت از نظر انسجام و وحدت هستند و تفرقه‌ و اختلافی در میان آنها وجود ندارد.

صوفی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در شرایط کنونی به دنبال دستیابی به یک لیست واحد در سراسر کشور هستند، تصریح کرد: در ذیل شورای عالی سیاستگذاری، شوراهای استانی و مجمع‌هایی در حوزه‌های انتخابیه تشکیل شده است تا خود راساً دست به انتخاب بزنند.

وی در رابطه با دغدغه کنونی جبهه اصلاحات نیز خاطرنشان کرد: دغدغه همیشگی جبهه اصلاحات مسئله تائید صلاحیت‌ها بوده است و این در حالی است که طرف مقابل از این نظر احساس قدرت می‌کند.

وزیر تعاون دولت خاتمی با اشاره به رایزنی‌های اصلاح‌طلبان در خصوص تائید صلاحیت‌ها ابراز داشت: برخی از بزرگان اصلاحات با اعضای دولت و شورای نگهبان رایزنی‌هایی برای تائید صلاحیت‌ها داشته‌اند تا از این طریق در برخی مواضع آنها تعدیل‌هایی ایجاد شود و سوتفاهم‌های آنها را برطرف کنیم.

صوفی افزود: ما از دولت می‌خواهیم تا همه در چارچوب قانون به فعالیت بپردازند و اجازه ندهد تا برخی با اقدامات فراقانونی انتخابات را مختلف کنند. /ایلنا

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.