stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 21301
  • 05 دی 1394 - 9:17
6

رسول خادم: حضور مادر سه شهید برای اهدای بازوبند پهلوانی ختم کلام است

رسول خادم: حضور مادر سه شهید برای اهدای بازوبند پهلوانی ختم کلام است

رییس فدراسیون کشتی درباره اهدای بازوبند به پهلوان کشور گفت: حضور مادر سه شهید فکر می‌کنم ختم کلام است. از این جایگاه فراتر نداشته‌ایم، نداریم و نخواهیم داشت.

قلم | qalamna.ir :

رسول خادم درباره ارزیابی خود از سطح کیفی رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور، اظهار کرد: خوشبختانه این رقابتها در سطح بالایی برگزار شد و نسبت به سال گذشته از سطح بسیار بالاتری برخوردار بود. به غیر از دو سه نفر از مدعیان کشتی سنگین وزن ایران، همه چهره های شاخص در این مسابقات حضور داشتند.

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به میزبانی خوب شهر تبریز از این رقابتها گفت: مردم خونگرم و صمیمی تبریز استقبال بسیار خوبی از این رقابت ها داشتند و با تشویق های خود باعث بالا رفتن هیجان در میان کشتی گیران شدند. مسئولان استانی اعم از استاندار، مدیر کل تربیت بدنی، فرماندار، رئیس هیئت کشتی و… زحمات زیادی برای برگزاری مناسب این مسابقات کشیدند.

وی با بیان این که شاهد یک حرکت رو به جلو و پیشرفت جدی در موضوع کشتی پهلوانی در کشور هستیم تصریح کرد: با برنامه ریزی ها و اقدامات مناسبی که تاکنون صورت گرفته امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد و در سال های بعد نیز نتایج حاصل از اینکار را مشاهده کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره شکست پرویز هادی پهلوان سال گذشته ایران و ملی‌پوش سنگین وزن در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ نیز گفت: به هر حال پیروزی و شکست در ذات ورزش و از جمله کشتی است. ما باید قدردان هادی باشیم چرا که با وجود خستگی ناشی از حضور مداوم در اردوهای تیم ملی، به احترام مردم آذربایجان در این رقابت ها حاضر شد و به روی تشک مبارزه رفت.

خادم با اشاره به اینکه شکست پرویز هادی در این رقابتها چیزی از ارزش های او کم نمی کند گفت: صرف اینکه کشتی گیران سنگین وزن ایران برای رسیدن به بازوبند پهلوانی در این رقابت ها حاضر شدند و با یکدیگر کشتی گرفتند کار ارزشمندی است. در این مسابقات شاهد کشتی های جذاب با ارائه فنون زیبای کشتی پهلوانی، آزاد و فرنگی و پیروزی و شکست های زیادی بودیم که نشان دهنده سطح بالای رقابتها بود.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه گفت و گو با درباره علت حضور نیافتن رییس جمهور در سالن مسابقات برای اهدای بازوبند پهلوانی با وجود دعوت رسمی پهلوانان کشور از ایشان در جهت احیا کردن این سنت قدیمی و زیبا نیز تاکید کرد: به هر حال حضور مادر سه شهید فکر می کنم ختم کلام است. از این جایگاه فراتر نداشته ایم، نداریم و نخواهیم داشت.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.