stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 212992
  • 06 دی 1399 - 23:15
3
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بانه اعلام کرد:

زیان ۷۰ درصدی هتل‌های شهرستان بانه در دوران کرونا

زیان ۷۰ درصدی هتل‌های شهرستان بانه در دوران کرونا
قلم/ همدان- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بانه از زیان 70 درصدی هتل‌‌ها در اثر گسترش ویروس کرونا در 9 ماهه ابتدای سال 99 در این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

به‌ گزارش قلم و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، سعداله رحیمی‌خواه گفت: شهرستان بانه با توجه به همسایگی با مرز عراق و وجود مراکز تجاری و متنوع در گذشته مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بود.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا به صنعت گردشگری این شهرستان ضربه وارد کرده است، اظهار کرد: شهرستان بانه دارای ۸ هتل و ۷ مهمان‌پذیر است که در ۹ ماهه ابتدای سال جاری در اثر گسترش ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده، متحمل زیان ۷۰ درصدی شده‌اند.

رحیمی‌خواه بر لزوم حمایت از بخش خصوصی تأکید کرد و افزود: شهرستان بانه دارای پتانسیل و ظرفیت‌های لازم برای جذب گردشگر است و با حمایت از بخش‌های خصوصی و تقویت زیرساخت‌ها می‌توان به رونق دوباره این صنعت کمک کرد.

لازم به ذکر است؛ شهرستان بانه در ۲۰ کیلومتری نوار مرزی ایران و عراق قرار دارد و دارای جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، تجاری و طبیعی بسیاری و همواره به عنوان مقصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی در کشور مطرح بوده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.