stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 21267
  • 05 دی 1394 - 1:27
2

تعرض و سرقت از زن جوان با تهدید چاقو

متهمان پرونده‌ای که با تهدید چاقو از ۲ زن جوان سرقت کرده بودند و متهم اصلی که یکی از این زنان را مورد تعرض قرار داده بود، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

قلم | qalamna.ir :
دوازدهم مهر ماه امسال زن جوانی طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که توسط ۲ سارق زورگیر در منزلش در حوالی فلکه دوم تهرانپارس، مورد تعرض و سرقت قرار گرفته است، با دریافت این گزارش، تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به محل اعلام خبر اعزام شدند.
 
پس از رسیدن مأموران به محل وقوع جرم، زن ۳۳ ساله به شرح جزئیات سرقت پرداخت و به مأموران گفت: من به همراه دوست ۲۵ ساله‌ام از همسرانمان جدا شده‌ایم و حدود یک هفته است که این خانه را اجاره کرده‌ایم، ساعت ۱۲ ظهر بود که یک نفر در خانه را زد و چون فکر می‌کردیم که کسی از بنگاه مسکن پشت در باشد، درب منزل را باز کردم، به محض اینکه در را باز کردم دو پسر جوان نقاب‌پوش با تهدید چاقو و قمه وارد منزل ما شدند و گفتند اگر صدایمان بلند شود ما را می‌کشند.
 
زن جوان اظهاراتش به مأموران را اینگونه ادامه داد: این دو پسر جوان، تلفن همراه من و دوستم را گرفتند و شکستند و با تهدید قمه، کارت عابربانکم که حاوی ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود را به همراه گردنبند و گوشواره طلایم سرقت کردند و یکی از این ارازل و اوباش با زور و تهدید به من تعرض کرد.
 
زن ۲۵ ساله نیز در اظهاراتش به مأموران گفت: این اوباش ۵ میلیون تومان وجه نقد که داخل کارت عابر بانکم بود به همراه دو انگشتر، سه النگو، گوشواره طلا و ۲۲۵ هزار تومان وجه نقد نیز از داخل کیفم سرقت کردند و حدود سه ساعت اینجا بودند؛ زمانی که این زورگیرها کارت عابر من و دوستم را با تهدید چاقو سرقت کردند، کارت‌ها را به نفر سومی که داخل کوچه منتظر بود، دادند.
 
با اظهارات این دو زن جوان شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار اداره آگاهی تهران قرار گرفت تا اینکه پس از دستگیری متهم اصلی پرونده در ۱۸ آذرماه امسال،  چند روز بعد سه متهم دیگر نیز دستگیر شدند.
 
چهار متهم این پرونده چهارشنبه هفته گذشته در دادسرای جنایی تهران حضور یافتند و پوریا متهم اصلی پرونده درباره جزئیات سرقت و تعرض به زن ۳۳ ساله به بازپرس ویژه سرقت گفت: من از تنهایی این دو زن جوان اطلاع داشتم و به همین خاطر نقشه‌ای طراحی کردم و با کمک سه دوست دیگرم تصمیم به سرقت از زنان جوان کردیم، در پوشش یک پیک موتوری وارد خانه این دو زن جوان شدیم و با تهدید چاقو، طلا و کارت عابر بانک این دو زن را سرقت کردیم، بعد از اینکه به زن ۳۳ ساله تعرض کردم به همراه دوستم از آن‌جا گریختیم و بعد از این ماجرا پول‌های سرقتی را بین خودمان تقسیم کردیم، طلاها را نیز در منزلمان مخفی کردم.
 
میلاد دیگر متهم این پرونده در مقابل بازپرس لب به اعتراف گشود و گفت: چند روز قبل از این حادثه پوریا سراغم آمد و گفت که از تنهایی دو زن جوان با خبر است و با طراحی نقشه‌ای قصد سرقت از این زنان جوان را دارد، پوریا چهار نقاب تهیه کرد و به ما داد، بعد از اینکه به همراه پوریا با زور وارد خانه زنان جوان شدیم، طلا و پولهایشان را سرقت کردیم، اما من به هیچ کدام از این زنان تعرض نکردم، بعد از این ماجرا نیز پوریا یک میلیون تومان به من داد.
 
اشکان متهم ۲۰ ساله این پرونده درباره سرقت از زنان جوان به بازپرس ویژه سرقت گفت: پوریا نقشه این سرقت را کشید و گفت که من و سهراب داخل کوچه منتظر بمانیم تا کارت عابر بانک را به ما بدهد، بعد از اینکه کارت‌ها را از پوریا گرفتم به همراه سهراب پول درون کارت‌های عابر بانک را خالی کردیم و منتظر ماندیم پوریا و میلاد به ما ملحق شوند.
 
چهارمین متهم پرونده سرقت از زنان جوان نیز جزئیات سرقت را اینگونه شرح داد: پس از اینکه کارت‌های عابر بانک به دست اشکان رسید، پول درون این کارت‌ها را خالی کردیم و دو ساعت بعد پوریا و میلاد با ما همراه شدند و پول‌ها را بین خودمان تقسیم کردیم.
 
تسنیم؛ با اعتراف پوریا به تعرض و سرقت از زن جوان و و اقرار سه متهم دیگر به سرقت از زنان جوان، علی وسیله ایزد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت دستور تحقیقات بیشتر از متهمان را صادر کرد و متهمان در اختیار اداره آگاهی تهران قرار گرفتند.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.