stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 21236
  • 04 دی 1394 - 11:48
7

رسایی: فتنه اکبر در راه است

فتنه اکبر در راه است / نماینده مردم تهران گفت: فتنه اکبر درصدد نابودی ولایت فقیه است/ زمزمه‌های فتنه سال ۸۸ به گوش می‌رسد ملت باید مراقب باشند/ تمام بسیجیان فرزندان امام راحل هستند؛ نباید تنها یک نفر را فرزند امام دانست/ آمریکا همواره در پی نابودی جمهوری اسلامی ایران است

قلم | qalamna.ir :

فارس نوشت:

حمید رسایی شب گذشته در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مسجد ولایت قزوین اظهار کرد: زمزمه‌های فتنه سال ۸۸ به گوش می‌رسد و ملت باید مراقب توطئه دشمنان باشند.

وی با اشاره به اهمیت ۹ دی بیان کرد: این روز باید در تقویم ثبت و هرگز اهمیت این روز فراموش نشود، همانگونه که رهبر معظم انقلاب این روز را یوم‌الله خواندند یعنی روزی که با نام خداوند متعال پیوند خورده و عظمت پروردگار در این روز دیده شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این روز  مردم به دلیل اهانت‌هایی که به اعتقاداتشان شده بود در تمام شهرها به خیابان آمدند و در همان جا پرونده فتنه ۸۸ بسته شد.

رسایی خاطرنشان کرد: شیوه‌های مختلفی برای نفوذ از سوی دشمنان وجود دارد و باید مراقب خطرهایی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اکرم یادآور شد: در بین شیعیان و اهل سنت در مورد روز ولادت حضرت رسول اتفاق نظر وجود ندارد و این موضوع می‌توانست سبب ایجاد نفاق شود اما با تدبیر امام خمینی (ره) این هفته با نام هفته وحدت شکل گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بسیاری از افراد از یادآوری حماسه ۹ دی ناراحت هستند زیرا تمایلی به بیان آنچه در سال ۸۸ گذشت ندارند چراکه یادآوری این روز یادآوری اهانت‌هایی است که فتنه‌گران به اصل ولایت فقیه کرده بودند.

رسایی با اشاره به علاقه مردم ایران به ولایت فقیه و انقلاب اضافه کرد: کسانی که در سال ۸۸ به خیابان‌ها آمدند مزدورانی بودند که در ازای گرفتن مبلغی ناچیز تن به چنین خفتی داده و یا فریب‌خوردگان دشمن بودند.

وی با بیان نقش مهدی هاشمی در فتنه ۸۸ عنوان کرد: شبکه‌ای همچون bbc در حالی که همواره سعی در تضعیف نماز جمعه داشته است اما پس از سال‌ها فتنه‌گری، خواستار حضور فتنه‌گران در نماز جمعه تهران شد چراکه از متن آنچه در نماز جمعه بر ضد ولایت فقیه بیان می‌شد آگاه بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: در نماز جمعه یاد شده که به امامت هاشمی رفسنجانی برگزار شد، قواعد اسلامی در نظر گرفته نشده بود و برخی با کفش نمازشان را اقامه کردند.

رسایی با اشاره به مسئله هسته‌ای گفت: کشور پاکستان نیز دارای بمب اتم است ولی آمریکا هیچ تحریمی علیه این کشور در نظر نگرفته چراکه آمریکا از روحیه استکبارستیزی و استقلال خواهی ایرانیان در هراس است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: نامه بدون سلام هاشمی به رهبر انقلاب قبل از رسیدن به دست ایشان در رسانه‌ای خارجی انتشار یافت که این موضوع جای تامل زیادی دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند تمام رئیس جمهورها با رأی مردم انتخاب می‌شوند و این موضوع همواره برقرار خواهد بود.

رسایی خاطرنشان کرد: در هر کشور و مکانی که اسلام ناب محمدی برقرار باشد امکان نفوذ نیست و این مهم یکی از دلایل استواری انقلاب اسلامی ایران در این ۳۷ سال است.

وی با بیان اینکه هیچگاه دین از سیاست جدا نیست اظهار کرد: زندگی‌نامه ائمه همواره بیانگر این موضوع هست و نباید از اصل ولایت فقیه دور شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دست دادن ظریف با اوباما بیان کرد: پذیرش اتفاقی بودن این موضوع به دور از عقل و منطق است زیرا اگر این مسئله اتفاقی بوده پس چرا در این مدت به صورت اتفاقی با وزیر خارجه عربستان ملاقاتی صورت نگرفت.

رسایی اضافه کرد: امروز روش جمهوری اسلامی ایران سرلوحه مردم آزادی‌خواه در کشورهای لبنان، عراق، یمن، بحرین و نیجریه است و رسانه‌های بیگانه با انعکاس قدم زدن ظریف به همراه جان کری سعی دارند روحیه مبارزان این کشورها را تضعیف کنند و اثبات کنند ستیز با آمریکا و استکبار بی فایده است.

این نماینده مجلس تشریح کرد: فتنه‌های گذشته تمام شده اما فتنه تمام نشده و فتنه اصلی و پیش رو فتنه اکبر است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تنها دروازه نفوذ که می‌تواند موجبات نابودی این انقلاب را فراهم کند تضعیف ولایت فقیه است و دشمنان درصدد این موضوع هستند.

رسایی تشریح کرد: فتنه اکبر درصدد نابودی ولایت فقیه است و همانگونه که می‌بینیم کشورهای دیگر به دلیل نداشتن اصل ولایت فقیه امنیت جمهوری اسلامی را دارا نیستند و دشمن می‌خواهد از این طریق ضربه بزند.

وی یادآور شد: رصد کردن وظیفه مجلس خبرگان رهبری است و هرگز با این موضوع مشکلی نبوده ولی تنها برخی اظهارات  در ذهن مردم ایجاد شک می‌کند که مگر تاکنون رصدی نبوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ولایت فقیه هرگز با شاهنشاهی قابل مقایسه نیست چراکه شاه حکومت فرد بر جامعه است اما ولایت فقیه حکومت ارزش‌ها بر جامعه است.

رسایی ادامه داد: ولی فقیه باید دارای تقوا، زهد، قدرت مدیریت، شجاعت و اجتهاد باشد و نبود این خصوصیت‌ها در رهبران کشورهای اسلامی دیگر دلایل عدم امنیت است.

وی در پایان با اشاره اینکه تمام بسیجیان فرزندان امام راحل هستند، بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس بسیجیان خانواده را رها کردند و به سمت آرمان امام خمینی (ره) رفتند پس همگی اینان فرزندان امام هستند و نباید تنها یک نفر را فرزند امام دانست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آثار برجام هنوز در جامعه مشخص نشده است و البته برجام به وسیله قانون‌های جدیدی که در آمریکا تثبیت شد و به امضای اوباما نیز رسید علنا لغو شده است و نباید به تلفن کری امیدوار بود.

رسایی مطرح کرد: آمریکا همواره در پی نابودی جمهوری اسلامی ایران بوده و تنها درصدد ذلت مردم این جامعه است.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای رسایی با تخریب ایت الله هاشمی و سید بزرگوار و دوست داشتنی یادگار خاندان خمینی قصد معروف شدن داره و واقعان متاسفام که شما نماینده مجلس هستی . لطفا یک روز از سوابق قبل انقلاب خودتون را برایمون بگید اگه دارید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.