stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 211555
  • 04 دی 1399 - 0:48
8

استانداری خوزستان و بحران‌ جانشینی مدیرکل امور شهری

استانداری خوزستان و بحران‌ جانشینی مدیرکل امور شهری
ظهر روز‌ ۳۰ آذرماه، شهاب صدیقی‌ مدیرکل‌ امور شهری استانداری خوزستان با حکم غلامرضا شریعتی به عنوان سرپرست فرمانداری ماهشهر و به جانشینی محسن بیرانوند‌ که اخیرا توسط نهادهای امنیتی دستگیر شده بود، منصوب شد.
قلم | qalamna.ir :

از همان لحظات اول‌ کوچ‌ صدیقی از عمارت خیابان فلسطین به شهر بندری و صنعتی ماهشهر، لابی برخی نمایندگان برای تحمیل جانشین برای صدیقی آغاز شد.

شنیده شده یک کارشناس شهرداری اهواز با لابی مجتبی یوسفی نماینده این شهر در حال تلاش و فشار بر استاندار خوزستان برای تصدی مسئولیت مهم مدیرکلی امور شهری‌ست.

مسئولیتی گسترده با ده‌ها شهر و شهرداری و صدها نفر عضو شورای شهر که عدم توان‌ در اداره آن می‌تواند استان خوزستان را با بحران جدی مواجه کند.

بحرانی که پیش‌ لرزه های آن هم اکنون نیز با اعتصاب کارگران شهرداری های مختلف و کمبود بودجه شهرهای کوچک و ناتوانی در اجرای پروژه ها مشهود است.

بر اساس این گزارش، شهرهای آبژدان،‌ حسینیه، آغاجاری‌، امیدیه، بندرامام خیمنی، خرمشهر، زهره‌ هندیجان و چندین شهرداری دیگر استان خوزستان طی ماه‌های گذشته با بحران های جدی مواجه شده اند.

بحران هایی که هم اکنون بر جایگاه و اهمیت مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان بیش از هر زمان دیگر افزوده است و قطعا درصورت انتصاب فردی فاقد تخصص لازم و یا حاصل لابی نمایندگان‌ میتواند به بحران عمیق تبدیل شود و باید افراد معامله کننده پاسخگوی آن باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.