stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 211536
  • 03 دی 1399 - 20:22
1
فرماندار آوج:

بانکها باید رویه خود را در ارایه تسهیلات به طرح‌های اقتصادی تغییر دهند

بانکها باید رویه خود را در ارایه تسهیلات به طرح‌های اقتصادی تغییر دهند
قزوین/قلم- فرماندار آوج گفت: بانکها باید رویه خود را در ارایه تسهیلات به طرح‌های اقتصادی تغییر دهند و از سخت گیری های بی مورد بپرهیزند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، نصرت الله علیرضایی روز چهارشنبه در نشست کمیته اشتغال آوج که با حضور جمعی از مدیران ادارات و روسای بانک های این شهرستان برگزار شد،افزود: پرداخت تسهیلات بانکی به طرح های اقتصادی بسیار سخت گیرانه و به حالت قطره چکانی ارایه می شود.

وی اظهار داشت: سخت گیری هایی که در پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها به طرح های اقتصادی اعمال می شود، به مفهوم عدم درک درست از شرایط کشور و شعار سال است.

فرماندار آوج افزود: مدیران بانک ها باید بخشنامه ها را به نفع مردم تفسیر کنند و منابع را در خدمت توسعه شهرستان، رونق اقتصادی و جهش تولید به کار بگیرند.

این مسوول همچنین گفت: تسهیلات بانکی نقش مهمی در حفظ اشتغال و رونق واحدهای تولیدی دارد و باید با شرایط آسان تری به فعالان بخش تولید پرداخت شود.

علیرضایی افزود: براساس آخرین گزارش،شهرستان آوج در شاخص تعهد اشتغالزایی در سال جاری رتبه دوم استان را دارا می باشد و برخی از دستگاه ها در این زمینه عملکرد ضعیفی دارند که تا دو هفته آینده باید این نقیصه را جبران کنند. 

  تکمیل فرم های راستی آزمایی در پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصادی،معرفی طرح های پشتیبان به منظور جذب تسهیلات مشاغل خانگی و تسهیل در روند پرداخت تسهیلات به طرح های سامانه کارا از دیگر مصوبات این نشست بود که مورد تاکید قرار گرفت.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.