stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 211504
  • 03 دی 1399 - 21:00
5

زیرساخت‌های گردشگری دفاع مقدس در خوزستان فراهم می‌شود

زیرساخت‌های گردشگری دفاع مقدس در خوزستان فراهم می‌شود
استاندار خوزستان گفت:خوزستان نقش مهم و ماندگاری در دفاع مقدس دارد و لازم است زیرساخت‌های گردشگری دفاع مقدس در استان فراهم شود.
قلم | qalamna.ir :

غلامرضا شریعتی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با موضوع بررسی میزبانی خوزستان از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت مجهول در فرمایشات ائمه و بزرگان است که یادآوری آن باعث قدردانی از خودگذشتگی های بزرگان و شهدای این مرز و بوم می‌شود.

 وی با تاکید بر استوار بودن در مسیر گفتمان دفاع مقدس افزود: ما در این مسیر استوار هستیم. جشنواره رسام و گفتمان دفاع مقدس نیز به همین منظور در تقویم استان ثبت خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: استقبال از این جشنواره هم در داخل و هم در خارج از کشور ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد و این نشان دهنده رسیدن پیام دفاع مقدس به مخاطب در داخل و خارج از کشور است.

شریعتی با بیان اینکه‌ خوزستان دروازه تشییع به ایران است بیان داشت: وقتی مبارزه رنگ و بوی‌ ملی دینی و ایرانی به خود می‌گیرد دفاع همواره با پیروزی همراه است.

وی اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس نمونه بارز از این پیروزی مقاومت دینی بر باطل است است.کشور تازه پیروز در انقلاب این چنین در مقابل تمام دنیای ظلم و استکبار ایستاد و پیروز شد و یک وجب از خاکش را هم به دشمن نداد.

استاندار خوزستان با تاکید نقش مهم و ماندگار خوزستان در دفاع مقدس گفت: خوزستان باید این مسیر را طی کند تا یکی از نمادهای گردشگری دفاع مقدس شود تا یاد سرباران وطن، مدافعان انقلاب و اسلام فرزندان خالص پاک این مملکت زنده نگه داشته شود.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.