stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 210697
  • 02 دی 1399 - 13:19
0

ضرورت اتحاد همه قوا در شرایط کنونی از زبان نماینده ایرانشهر

ضرورت اتحاد همه قوا در شرایط کنونی از زبان نماینده ایرانشهر

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح‌های عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اتحاد منحوس عبری، عربی و غربی صدمات زیادی وارد کرده پس می‌طلبد همه نیروهای نظام بدون هرگونه تنش برای اعتلای ایران متمدن اسلامی کنار هم باشند.

قلم | qalamna.ir :

عبدالناصر درخشان در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار کرد: ایران مورد هجمه تبلیغات بیگانگان قرار گرفته و دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده می‌کنند. در شرایطی که کشورهای عربی به دامن اسرائیل پناه برده و اتحاد منحوس عربی، عبری و غربی موجب نابودی اسلام و اسلام دوستان شده است، می‌طلبد که همه نیروهای نظام بدون هرگونه تنش برای اعتلای ارزش‌های اسلامی و نام پرآوازه ایران متمدن اسلامی در کنار هم باشند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور تصریح کرد: اوضاع اقتصادی در کشور در یکی از اسفناک‌ترین دوره‌های تاریخی خود قرار دارد. تورم، گرانی و وضعیت نابسامان بورس که سرمایه مردم را بلعید و همچنین فسادهای خرد و کلان ناشی از مدیران ناکارآمد و غیرتخصصی و غیرمتعهد است.

درخشان در مورد مدیران استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ۹۵ درصد این مدیران از خود استان نیستند هرچند که متعهد و تلاشگر هستند. به نظرم برای تصمیم گیری در مورد سرزمین و مردم یک منطقه شناخت کافی لازم است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، گفت: شما که استاد مذاکره در شرایط خاص هستید برای مرزنشینان جنوب شرقی کشور فکری کنید. در گذشته می‌گفتند که پاکستانی‌ها رغبتی برای گشایش مرز پیشین ندارند اما اخیرا در ماجرای گشایش مرز ریمدان مسئولان پاکستانی تلویحا رضایت خود از گشایش مرز پیشین را اعلام کردند. از ایشان می‌خواهم در راستای فعال کردن دیپلماسی اقتصادی این مرز فعالیت کند.

وی در پایان نطق خود از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که با توجه به مقدار سرزمین و تعداد شهروندان ایرانشهر فکری به حال افزایش تعداد نمایندگان این منطقه کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.