stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 210308
  • 01 دی 1399 - 18:12
0

۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در اختیار دانش آموزان عشایر فارس

۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در اختیار دانش آموزان عشایر فارس
فارس/قلم- ۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات به دانش آموزان عشایر استان فارس تحویل داده شد.
قلم | qalamna.ir :
رئیس کل دادگستری فارس در مراسم تحویل تجهیزات آموزشی به دانش آموزان مدارس عشایری از اجرای مصوبات سفر آیت الله رئیسی ریاست قوه قضائیه در حوزه عشایری استان خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی گفت: در مرحله سوم، تجهیزاتی با ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال شامل ملزومات مورد نیاز دانش آموزان عشایر استان برای توزیع به آموزش و پرورش عشایری استان تحویل شد و پیش از این نیز در دو مرحله قبل معادل ۲۰۰ میلیارد ریال ملزومات مورد نیاز به این مجموعه تحویل شد.
وی افزود: در راستای رفع مشکلات عشایر استان، برخی از پرونده‌های حقوقی و قضایی عشایر از سوی قضات دادگستری استان در چارچوب قانون مورد بررسی قرار گرفت و شورا‌های حل اختلاف، نهاد داوری و میانجگری در بین عشایر توسط مجموعه قضایی استان تشکیل شده است.
اجرای مصوبات سفر ریاست معظم قوه قضائیه در خصوص عشایر استان و در قالب تحویل تجهیزات و هدایای دانش آموزی از جمله تلفن همراه، تبلت، پوشاک و لوازم التحریر همزمان با خجسته میلاد حضرت زینب (س) و روز انجام شد.
در پایان این مراسم از دو تن از پرستاران تلاشگر استان و پرورش یافته مدارس عشایری و همچنین معلمان، مدرسان و دانش آموزان برتر و مسئولان آموزش و پرورش عشایری استان تقدیر شد.
هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.