stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 20973
  • 02 دی 1394 - 14:01
3

توضیح لاله اسکندری از لوکیشن فیلم جدیداش +تصاویر

لاله اسکندری گفت: ما برای فیلمبرداری «مالیخولیا» از خیابان های تهران فاصله گرفتیم وبه شهر اصفهان رفتیم و لوکیشن و فضای جدیدی را در این فیلم تجربه کردیم.

قلم | qalamna.ir :

لاله اسکندری بازیگر فیلم «خاک سرخ» در خصوص آخرین فعالیتش گفت: برای جشنواره فیلم فجر فیلم «مالیخولیا» به کارگردانی مرتضی آتش ‌زمزم در دست دارم که بسیار تجربه خوبی برای من بود و فیلمنامه آن نگاه متفاوتی به مسائل اجتماعی داشت.

میزان، وی افزود: داستان فیلم از روایت و متن جذابی برخوردار است و فکر می کنم حال و هوای خوبی را به مخاطب بدهد زیرا خود بازیگران این فیلم از جمله لیلا اوتادی و محمد رضا هدایتی حال و هوای متفاوتی را تجربه کردند.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «خاک سرخ» بیان کرد: ما برای فیلمبرداری «مالیخولیا» از خیابان های تهران فاصله گرفتیم وبه شهر اصفهان رفتیم و لوکیشن و فضای جدیدی را در این فیلم تجربه کردیم.

اسکندری در خصوص لوکیشن های فیلم «مالیخولیا» گفت: لوکیشن اصلی فیلم «مالیخولیا» در مسجد امام شهر اصفهان بود و همین متفاوت بودن لوکیشن این فیلم باعث جذابیت بصری می شود و نسبت به فیلم های دیگر بسیار متفاوت است.

لاله  اسکندری

وی در خصوص فعالیت های دیگرش بیان کرد: به غیر از فیلم «مالیخولیا» که یک فیلم سینمایی است مجموعه تلویزیونی «شیوع» را بازی کردم که موضوعش در ارتباط با پدافند غیر عامل است.

اسکندری در ادمه افزود: سوژه مجموعه تلوزیونی «شیوع» یک سوژه خوبی بود که تا به امروز کسی به آن نپرداخته و برای من بازی در آن جذاب بود.

وی در ادامه تصریح کرد:من در مجموعه تلویزیونی «شیوع» نقش یک دکتری را بازی می کنم که خودش در روند اتفاقاتی که مربوط به پدافند غیر عامل است قرار می گیرد.

اسکندری در خصوص زمان پخش سریال «شیوع» گفت: زمان پخش سریال «شیوع » مشخص نیست و تنها اخباری که از آن دارم این است که در مرحله مونتاژ قرار گرفته است.

لاله  اسکندری

بازیگر فیلم سینمایی «مخمصه» در خصوص کار دیگرش گفت: کاردیگری که بازی کردم و آن هم مجموعه تلویزیونی است سریال «بی قرار» است که فاز اول آن در سال ۹۲ بود که پخش شد و با استقبال خوبی هم مواجه شد.

وی افزود: فاز دوم سریال «بی قرار» را هم تمام کردم و فکر می کنم از آن کارهایی است که مخاطب آن را دوست داشته باشم ولی هنوز اطلاعی از زمان اکران آن ندارم.

لاله  اسکندری

لاله اسکندری درباره انگیزه اش از سیمرغ گرفتن گفت: فکر می کنم کسی از سیمرغ گرفتن بدش نمی آید و همه تلاش می کنند تا کارشان دیده شود و در نهایت سیمرغ بگیرند و معمولاَ کسانی که سیمرغ می گیرند خیلی نسبت به کارشان سخت گیر می شوند اما من تا به امروز به سیمرغ گرفتن فکر نکردم.

وی افزود:به هر حال تجربه ای که در دوسال گذشته که از جشنواره دارم این است که این جشنواره نوید چهره های تازه ای را دارد و سینماگران سعی در ورود نسل جدید به سینما را دارند و کنار هم قرار دادن چند نسل باعث می شود فیلم ها بسیار جذاب بشوند و این ترکیب، ترکیب بسیار خوبی است.

لاله اسکندری در خصوص حضور خواهرش ستاره اسکندری در جشنواره فیلم فجر در پایان گفت: خواهرم ستاره اسکندری امسال با فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» به جشنواره فجر می آید که کارگردانی این کار را تینا پاکروان بر عهده دارد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.