stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 209135
  • 29 آذر 1399 - 21:49
7

نقش مهم زنان در قطع زنجیره انتقال کرونا

نقش مهم زنان در قطع زنجیره انتقال کرونا
مدیرکل کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: زنان نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال کرونا دارند به همین دلیل باید سعی کنند مراسم شب یلدا را مجازی برگزار کنند.
قلم | qalamna.ir :

زینب پارسا فخر با اشاره به در پیش بودن شب یلدا اظهار کرد: زنان با توجه به جایگاهی که در خانواده‌ها دارند در قطع زنجیره انتقال کرونا می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند و ضروری است به‌منظور حفظ سلامتی خانواده از برگزاری دورهمی های خانوادگی جلوگیری کنند.

وی افزود: با توجه به آمار بالای ۵۰ درصدی که بر اثر ابتلاهای ناشی از نشست‌های خانوادگی و دورهمی ها بوده است و همچنین درصد ابتلای بالا در میان زنان خانه‌دار، آگاه‌سازی بیشتر و حساسیت آنها پیرامون خود مراقبتی و حفاظت از اعضای خانواده باید افزایش یابد.

پارسا فخر عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و تعداد بالای افراد در گروه‌های پرخطر و در معرض ابتلاء مانند سالمندان، بیماران دیابتی، مبتلایان به سرطان و همچنین زنان باردار ضروری است از برگزاری مراسم‌های خانوادگی و عمومی به شدت پرهیز شود.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان تصریح کرد: از زنان و مادران که همواره پرستاران غیررسمی درون خانواده‌هایشان بوده‌اند و به عنوان سفیران سلامت در مدیریت و مقابله با این ویروس، نقش ارزنده‌ای ایفا کرده‌اند انتظار می‌رود همه را به برگزاری شب یلدا به صورت مجازی تشویق کنند.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.