stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 20795
  • 01 دی 1394 - 12:25
2

چرا مصاحبه ظریف در نود پخش نشد؟/دستور از بالا بود

تهیه کننده برنامه نود گفت: ما برای ویژه برنامه امشب با وزیر امور خارجه گفتگوی ورزشی را انجام دادیم که مسوولان صداوسیما صلاح ندیدند این مصاحبه پخش شود. ان شاءالله بستری فراهم شود که در اولین فرصت این گفتگو پخش شود.

قلم | qalamna.ir :
در شبی که برنامه نود کاملا تحت تاثیر شب یلدا قرار داشت، اتفاق عجیبی رخ داد و مصاحبه عادل فردوسی‌پور با وزیر امور خارجه ایران اجازه پخش نیافت.
 
آفتاب، فردوسی‌پور عدم موافقت مسئولان صداوسیما را دلیل پخش نشدن مصاحبه ظریف اعلام کرد. با این حال، جلوگیری از پخش مصاحبه ظریف در حالی صورت گرفت که ویژه برنامه شب یلدا شبکه سه میزبان غلامعلی حداد عادل‌، سخنگوی ائتلاف اصولگرایان بود.
 
به نقل از مهر، برنامه این هفته نود با عذرخواهی عادل فردوسی پور از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و بینندگان این برنامه آغاز شد؛ جایی که مجری نود اعلام کرد که مسئولان سازمان صدا و سیما صلاح ندیدند مصاحبه‌اش با وزیر امور خارجه که چند روز پیش ضبط شده بود، امشب پخش شود. 
 
سئوال برنامه این هفته به انتخاب بهترین مربی نیم فصل اختصاص داشت که مربیان پنج تیم برتر نیم فصل یعنی برانکو ایوانکوویچ، علی دایی، یحیی گل محمدی، پرویز مظلومی و عبدالله ویسی گزینه‌های آن بودند.
 
پخش گزارشی از وضعیت منصور پورحیدری و مصاحبه با فریده شجاعی همسر وی و جمعی از پیشکسوتان از جمله دکتر محمد زادمهر و کریم باقری بخش اول برنامه بود. دکتر طباطبایی پزشک معالج درباره آخرین وضعیت منصور پورحیدری اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت پورحیدری خوب است. او بیدار و هوشیار  است و علایم حیاتی قابل قبولی دارد. کم خونی وی هم به خوبی کنترل شده و نمونه برداری هم با موفقیت از ریه پورحیدری انجام شد.
 
پزشک معالج پورحیدری درباره کاهش شدید وزن پورحیدری خاطرنشان کرد: این موضوع یا به خاطر مشکل ریوی بوده و یا به خاطر دیابت چون دیابت پورحیدری هم کنترل نشده بود و ایشان با قند ۴۰۰ به بیمارستان آمد. امیدواریم این کاهش وزن به خاطر همین دیابت باشد نه ضایعه ریوی.
 
در برنامه این هفته، گفتگوی ویژه‌ای با علی پروین به مناسبت شب یلدا انجام شد. این گزارش که روز یکشنبه ضبط شده بود، علاوه بر شب یلدا حاوی درخواست پروین از مجری برنامه نود بود:
 
*  شب یلدا ما همیشه در اردو و مسافرت بوده ایم. چند سال است شب یلدا خانه خواهرمان هستیم یا آنها به خانه ما می آیند. این هم یک سنت مثل عید نوروز است.
 
* گفتم غذای شب یلدا هر چه بود عیبی ندارد ولی انار، هندوانه، خربزه و آجیل مشکل گشا باید باشد! اگر نباشد که صاحب خانه را مسخره می کنیم!
 
* قدیم یک کاسه آب سر سفره بود و ۱۰ نفر از آن می خوردند! الان این نوه ما، نازگل، دیگر در لیوانی که ما آب می‌خوریم هم آب نمی‌خورد ولی اون نوه استقلالی ما این چیزها حالیش نیست!
 
* چند روز پیش با عادل صحبت کردم. او کار خوبی می‌کند که بهترین‌های فوتبال را انتخاب می‌کند ولی از او خواستم که مرا در لیست منتخبین نگذارد.
 
گفتگوی یلدایی با استقلالی‌ها در تمرین  این تیم پخش شد. استقلالی‌ها به انار شب یلدا اعتراض داشتند و می‌گفتند چرا قرمز است و میوه آبی نداریم! بعد هم بازیکنان و مربیان تیم فال حافظ گرفتند و برای بینندگان خواندند. تفسیر فال حنیف عمران زاده قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بود!
 
گزارش یلدایی تمرین پرسپولیس هم پخش شد که طارمی فال حافظ گرفت و گفت به نیت عادل و نود فال گرفتم که جوابش آمده اگر به موقعیت خوبی رسیدی مغرور نشو! گزارشگر برنامه گفت شاید هم فال با نیت خودت بود و درباره آقای گل‌ها باشد.
 
یکی از آیتم‌های برنامه این هفته به آنالیز عملکرد تیم استقلال خوزستان اختصاص داشت؛ تیمی که فصل گذشته برای سقوط نکردن به لیگ دسته اول حتی در مسابقه پلی آف به میدان رفت ولی با «شعبده بازی» عبدالله ویسی و با بازیکنان جوان قهرمانی نیم فصل اول را از آن خود کرد. نکته جالب اینکه مجموع قیمت مهاجمان استقلال خوزستان حدود ۶۰۰ میلیون تومان تخمین زده شد.
 
برنامه این هفته نود با مشکل اینترنت استودیو این برنامه همراه بود و فردوسی پور بارها به این مشکل اشاره کرد. در نهایت حدود ساعت ۱:۲۰ بامداد مشکل اینترنت استودیو برطرف شد و آمار نظرسنجی برنامه مشخص شد. پیش از این، گزارشی از هوادار هشتادساله تراکتورسازی پخش شد که صحبت‌های جالبی درباره این تیم انجام داد.
 
عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان میهمان تلفنی برنامه این هفته بود. وی با بیان اینکه در چند بازی اشتباهات داوری به ضرر تیمش بوده است، گفت: اگر هم در بازی با ذوب آهن داور در یک صحنه برای حریف پنالتی نگرفت، طبیعی است چون پیش از این داوری به ما در چند مسابقه لطمه زده بود.
 
وی همچنین با اشاره به عملکرد خوب «خسوس» دروزاه بان برزیلی تیمش گفت: در یک مصاحبه گفته بودم که دروازه بان خوب از پدر و مادر خوب بهتر است که مادرم از این جمله ناراحت شده بود!
 
در بخش پایانی برنامه نود، مرتضی تبریزی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان روی خط برنامه آمد و درباره بحث انحلال تیم آلومینیوم هرمزگان، گفت: متاسفانه تیم ما قربانی مسائل سیاسی داخل کارخانه و اختلافات درونی شده است. فعلا که مالکیت کارخانه مشخص نیست و شخصی که کارخانه را تحویل گرفته اعلام کرده است علاقه ای برای تیمداری ندارد. تا الان با کمک دوستان و فوتبالدوستان بوده که هزینه های تیم را تامین کردیم.
 
وی افزود: با این وضعیت ادامه حیات برای تیم ما مقدور نیست. در حال حاضر چهار بازیکن از تیم جدا شده اند و تعداد زیادی دیگر دنبال رضایتنامه هستند.
 
پیش از آنکه برنامه به اتمام برسد، عادل فردوسی پور اعلام کرد که خبر ثبت نامش برای نمایندگی مجلس شایعه است. او چندبار قسم یاد کرد که چنین چیزی صحت ندارد!
 
حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در نظرسنجی برنامه این هفته شرکت کرده بودند که ۴۵ درصد به برانکو ایوانکوویچ رای دادند تا سرمربی پرسپولیس از دید مخاطبان برنامه نود بهترین سرمربی نیم فصل شناخته شود. همچنین  ۲۵ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی به عبدالله ویسی رای دادند تا سرمربی استقلال خوزستان بالاتر از علی دایی و پرویز مظلومی در رده دوم قرار بگیرد.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.