stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 207927
  • 27 آذر 1399 - 20:17
5
رئیس پلیس راهور خوزستان:

با صاحبان خودروهای پلاک مخدوش برخورد قانونی می شود

با صاحبان خودروهای پلاک مخدوش برخورد قانونی می شود
رانندگی با خودرو‌های پلاک مخدوش و ناخوانا جرم است و برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :
سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: طرح محدودیت تردد خودروها برای جلوگیری از شیوع کرونا از ساعت نه شب تا چهار صبح همچنان در حال اجرا است و  آن دسته از رانندگانی که برای فرار از اعمال قانون پلاک‌های وسایل نقلیه خود را مخدوش می‌کنند تا دوربین‌ها نتوانند جریمه‌ برای آنان ثبت کنند به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
 
سرهنگ جمشیدی افزود: برخی رانندگان پلاک‌های خودرو را با پاشیدن گل و لای، تغییر ارقام پلاک و پوشاندن پلاک با هر وسیله ممکن، مخدوش و ناخوانا می‌کنند که پلیس در صورت مشاهده بدون هیچ اغماضی با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

وی گفت: این افراد علاوه بر جریمه به مراجع قضایی معرفی شده و بر اساس نظر قاضی رسیدگی کننده پرونده به ۶ ماه تا یک سال حبس نیز محکوم خواهند شد که بهتر است رانندگان وسایل نقلیه به این موضوع آگاه باشند.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه دوربین‌های هوشمند ثابت ثبت تخلف، تصاویر رانندگان متخلف را براحتی ضبط کرده و هویت آن‌ها را برای پلیس به راحتی محرز می‌کند افزود: طرح تشدید برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش در دستور کار قرار گرفته و ماموران پلیس راه استان اجازه چنین رفتار مجرمانه‌ای به متخلفان را نمی‌دهند.
هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.