stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 207129
  • 26 آذر 1399 - 12:15
3

راه اندازی مرکز پاسخگویی و تشکیل پرونده برای آسیب دیدگان آبگرفتگی بندر امام خمینی

راه اندازی مرکز پاسخگویی و تشکیل پرونده برای آسیب دیدگان آبگرفتگی بندر امام خمینی
در روز‌های آتی مرکز پاسخگویی و تشکیل پرونده برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات برای آسیب دیدگان آبگرفتگی بندر امام خمینی راه‌اندازی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :
بخشدار بندر امام خمینی گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از منازل در آبگرفتگی اخیر دچار خسارت شده اند؛ برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک بلا عوضِ مصوب دولتی، درحال پیگیری یک مکان مشخص با ظرفیت بالا جهت مراجعه مردم شریف بندرامام خمینی هستیم.
 
حجت‌اله خسروی بیان کرد: مردم خسارت دیده از آبگرفتگی منازل و مراکز خرید بندرامام خمینی (ره) به صورت مکرر به دفتر بخشداری برای پیگیری تسهیلات بازسازی منازل مقرر مراجعه می‌کنند.
 
خسروی افزود: تعداد زیادی منازل در آبگرفتگی اخیر خسارت دیده است و برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات مصوب دولتی، درحال پیگیری یک مکان مشخص با ظرفیت بالا جهت مراجعه مردم شریف بندرامام خمینی هستیم.
 
وی اضافه کرد: نیازی به مراجعه مردم به بخشداری نیست و مردم عزیز مطمئن باشند تمام منازل و فروشگاه‌هایی که از رهگذر آب گرفتگی آسیب دیده اند توسط کارشناسان خبره بنیاد مسکن شناسایی وبرای آن‌ها تشکیل پرونده داده شده است؛ لذا طی چند روز آینده آدرس مکان مورد نظر به اطلاع شهروندان ارزشمند خواهد رسید.
هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.