stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 20696
  • 30 آذر 1394 - 11:43
3

منتجب‌نیا: ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرایان مطرح نیست

منتجب‌نیا: ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرایان مطرح نیست

قائم مقام دبیر حزب اعتماد ملی با بیان اینکه افرادی به نام دین و مقدسات وارد دانشگاه ها شدند و سخنران ها را مورد حمله قرار دادند، گفت: تشنج آفرینان باید مهار شوند تا در آستانه انتخابات مشکلی ایجاد نشود و موجبات دلسردی مردم برای حضور در انتخابات فراهم نشود.

قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام رسول منتجب نیا در برنامه گرامیداشت سه اختر اهورایی که به همت انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه اصفهان در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، به عدم حضور اصلاح طلبان در مجلس نهم اشاره و تاکید کرد: در آن دوره اصلاح طلبان غیبت کردند و از این غیبت افراد دیگری استفاده کردند. هر جا که افراد شایسته حضور نداشته باشند، افرادی وارد صحنه می‌شوند که با حداقل آرا، افراد خود را وارد مجلس می‌کنند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی باید سالم و سنگین و با رعایت اصول باشد، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید تلاش کنند که با عوامل نا آرامی و تشنج در جامعه مقابله کنند. افرادی به نام دین و مقدسات وارد دانشگاه‌ها شدند و سخنران‌ها را مورد حمله قرار دادند. تشنج آفرینان باید مهار شوند تا در آستانه انتخابات مشکلی ایجاد نشود و موجبات دلسردی مردم برای حضور در انتخابات فراهم نشود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان که “ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرایان معتدل تا چه حد واقعیت دارد؟” گفت: در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان و در شورای احزاب هیچگونه بحثی پیرامون ائتلاف با اصولگرایان وجود نداشته است و تنها برخی به صورت فردی گمانه‌زنی‌هایی را انجام داده‌اند.

منتجب نیا پیرامون ائتلاف اصلاح طلبان با علی لاریجانی، ادامه داد: علی لاریجانی به دلیل موضع گیری‌های صحیحی که در مجلس پیرامون برجام داشته است، مورد حمله شدید افراطیون قرار گرفته و چه بسا در انتخابات نیز بخواهند با او برخورد کنند. بارها گفته‌ایم که ما از آقای لاریجانی حمایت می‌کنیم حتی اگر ایشان در قم کاندیدا شد ما سعی می‌کنیم، در حد ایشان رقیب برای ایشان معرفی نکنیم نه اینکه برای ایشان ائتلاف کنیم. ایشان در جبهه اصولگرایان است و اصلاح طلبان هم با آنها در رقابت جدی هستند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.