stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 206041
  • 24 آذر 1399 - 10:14
1
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

شهرداری‌ها زمینه مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی را فراهم کنند

شهرداری‌ها زمینه مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی را فراهم کنند
قلم/ کردستان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: شهرداری‌های تابعه استان زمینه مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمران شهری را فراهم کنند.
قلم | qalamna.ir :
قلم، شهرام ملکی در بازدید از پروژه‌های عمران شهری شهرستان قروه، اظهار کرد: شهرداری‌های تابعه استان زمینه مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمران شهری را فراهم کنند.

وی گفت: تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمران شهری مستلزم برنامه‌ریزی شهرداری‌ها در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نیز همراهی و مشارکت همه جانبه شهروندان است.

وی افزود: توجه به مباحث زیباسازی و مناسب‌سازی فضای سبز شهری از اهم وظایف شهرداری‌ها است و در این راستا بایستی تلاش خود را جهت توسعه سرانه فضای سبز و دیگر زیرساخت‌های شهری مضاعف کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در ادامه ضمن بازدید از پروژه‌های عمران شهری قروه عنوان کرد: ساماندهی وضعیت دفع بهداشتی زباله و پسماندهای شهری و روستایی از جمله مباحثی است که نیازمند همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی متولی و شهروندان است.

این مسئول در ادامه تاکید کرد: باید با دوراندیشی و تدوین افق بلندمدت توسعه شهری، جانمایی سایت استاندارد دفع بهداشتی زباله متناسب با نقشه جامع و تفصیلی شهرها و دستورالعمل‌ها و ضوابط ابلاغی پیش‌بینی شود.

ملکی در ادامه بازدید از مجتمع تفریحی سراب قروه خواستار سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به منظور توسعه امکانات و تجهیزات تفریحی و سیاحتی در تفرجگاه‌ها و فضاهای سبز شهری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان این سفر ضمن بازدید از روستای هدف گردشگری ویهج قلعه از توابع شهرستان قروه بر لزوم توسعه زیر ساختهای گردشگری جهت جذب بیشتر گردشگر و توسعه صنعت توریسم بر اساس طرحهای مصوب میراث فرهنگی و گردشگری در این مناطق تاکید کرد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.