stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 20588
  • 29 آذر 1394 - 14:27
3

مردان این گونه زنان را بیشتر دوست دارند

محمدرضا نظامی روانشناس خانواده عنوان کرد: محبت میان زوجین یکی از موارد استحکام روابط آن‌هاست ولی خانم ها باید توجه داشته باشند که برای جذب و گرفتن محبت همسران خود نباید همیشه به آنها محبت و عاطفه بدهند بلکه گاهی لازم است مردان بدون چشم داشت برای همسرانشان عاطفه به خرج دهند.

قلم | qalamna.ir :

وی در ادامه تاکید کرد: خانم ها باید بدانند که خریدن هدایای ویژه برای مردان و پرسیدن اینکه چقدر دوستشان دارند و به آنها وابسته‌اند همچنین آماده سازی غذاهای متنوع صرفا برای جلب محبت، مردان را فقط یک گیرنده بار خواهد آ‌ورد.

 نظامی اضافه کرد: برآورده سازی تمامی خواسته‌های مردان باعث ابراز محبت به همسرشان  نخواهد شد بلکه آنها زنانی را بیشتر دوست خواهند داشت که جایگاه خود را حفظ و محتاج آنها بوده تا بتوانند برایشان هر کاری کرده و تا احساس خوشبختی کنند در این صورت خود را مسئولیت پذیر دانسته و باعث افزایش عشق همسرانشان خواهد شد.

این روانشناس خانواده در پایان افزود: اگر زنان تمام نیاز، خواسته و احساسات خود را نادیده گرفته، مردان قادر نخواهند بود که همسران خود را به اندازه لازم دوست داشته و برآورده سازی این خواسته‌ها عشق زنان از همسران خود باعث نادیده گرفتن خودشان خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.