stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 20518
  • 29 آذر 1394 - 12:05
1

ثبت نام روزی ۳ هزار نفر در در مرحله دوم طرح جریمه غایبان سربازی

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی از ثبت نام روزی ۳ هزار نفر در مرحله دوم طرح جریمه مشمولان غیبت سربازی خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

سردار ابراهیم کریمی در مورد ثبت نام مرحله دوم طرح جریمه غایبان سربازی گفت: از ابتدای هفته گذشته که این طرح آغاز شد تا کنون به طور متوسط روزی ۳ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

به گفته او روند ثبت نام تا پایان دی ماه ادامه دارد و متقاضیان بیش از یک ماه برای ثبت نام در این طرح و آماده کردن مدارک فرصت دارند.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی گفت: استقبال نسبت به مرحله اول کمتر بوده و دلیل آن هم این است که جمعیت کل کمتری برای مرحله دوم ثبت نام خواهند کرد.

طبق گفته کریمی، از آن جایی که جامانده های مرحله اول در این مرحله ثبت نام خواهند کرد، انتظار نیست که استقبال خوبی از این مرحله صورت گیرد.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی گفت که این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و فقط تا پایان دی ماه برای ثبت نام وقت باقیست.

ثبت نام در این طرح شرایطی مانند گذشته دارد و مبلغ جریمه بر اساس مدرک تحصیلی محاسبه می شود. به این صورت که افراد دارای مدرک زیر دیپلم ۱۰ میلیون تومان، دیپلم ۱۵ میلیون تومان ، فوق دیپلم۲۰ میلیون تومان ، لیسانس۲۵ میلیون تومان ، فوق لیسانس ۳۰میلیون تومان ، دکتری غیرپزشکی۳۵ میلیون تومان ،دکتری پزشکی ۴۰میلیون تومان ، پزشکان متخصص و بالاتر۵۰ میلیون تومان می باشد .

البته به ازای هر سال غیبت مازاد بر ۸ سال ۱۰درصد به مبالغ جریمه پایه اضافه می شود و مدت غیبت بیش از ۶ ماه ، یک سال محسوب می شود .براساس این قانون ، مشمولان غایب متاهل از ۵ درصد و دارای فرزند به ازای هر فرزند از ۵ درصد تخفیف کل مبلغ جریمه برخوردار می شوند.

خبرآنلاین،متقاضیان پیش ثبت نام در مرحله دوم این طرح می بایست با در دست داشتن مدارک لازم از جمله شناسنامه، کارت ملی، اخرین مدرک تحصیلی، و در صورت متاهل بودن شناسنامه و کارت ملی همسر و فرزندان به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ مراجعه کنند و بعد از آن منتظر بمانند تا اطلاع رسانی از طریق پیامک صورت بگیرد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.