stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 20241
  • 26 آذر 1394 - 10:36
6

جزئیات بازداشت ضارب بیمارستان سوسنگرد

قائم مقام وزیر بهداشت از دستگیری و بازداشت ضارب بیمارستان سوسنگرد خبر داد .

قلم | qalamna.ir :
ایرج حریرچی که برای رسیدگی به این حادثه به سوسنگرد رفته است، گفت: دو حادثه در بیمارستان سوسنگرد رخ داده است که اولی مربوط به مادر بارداری است که به علت اختلاف خانوادگی در اورژانس مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و یکی از نزدیکان این زن باردار چند سیلی به وی می‌زند.
 
وی ادامه می‌دهد: در حادثه دوم نیز افرادی که مواد غیرمجاز مصرف کرده بودند به بیمارستان مراجعه می‌کنند و به دلیل عدم کنترل خود به کادر پزشکی توهین می‌کنند و در حین این رخداد مشغول به فیلمبرداری می‌شوند که پزشکی به آنان تذکر می‌دهد و این امر باعث درگیری فیزیکی بین آنان می‌شود.
 
حریرچی عنوان کرد: در پی این حاثه نیروی انتظامی وارد عمل می‌شود و ضارب را دستگیر و هم اکنون نیز بازداشت است، همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با پیگیری این رخداد پرونده ای تشکیل و ما نیز با آمدن به سوسنگرد پیگیر این حادثه هستیم.
 
تسنیم، قائم مقام وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: پزشک مضروب نیز از آن دسته پزشکانی است که هم اکنون تعداد آنان در کشور دو هزار نفر هستند که به صورت قرادادی و دو هفته در ماه و به مدت ۲۰۰ ساعت به اینگونه بیمارستان‌ها در مناطق مختلف کشور عزیمت و ارائه خدمت می‌کنند.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.