stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 20210
  • 26 آذر 1394 - 10:04
6

وزیر کشور در بازدید از ستاد انتخابات کشور: رسانه‌ها ما را یاری کنند

وزیر کشور در بازدید از ستاد انتخابات کشور: رسانه‌ها ما را یاری کنند

وزیر کشور گفت: همه دست‌اندرکاران انتخابات از جمله احزاب، گروه‌ها، شخصیت‌ها، حوزه نظارت ، اجرا و مردم تلاش کنند که انتخابات با شکوه و سلامت برگزار شده و اصل اجرای قانونی انتخابات رعایت شود.

قلم | qalamna.ir :

عبدالرضا رحمانی فضلی در بازدید از ستاد انتخابات کشور افزود: امروز بار دیگر شاهد یک امر بسیار مهم و سرنوشت‌ساز هستیم که حاصل تلاش‌های بنیانگذار انقلاب، رهبر انقلاب ، شهدا و مجاهدت مردم برای تحقق اهداف عالی اسلامی در قالب نظام جمهوری اسلامی ایران است. باید خدا را شکر کنیم؛ چراکه مردم ایران خود سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آرای مردم و بر اساس قوانین اسلام به دنبال دستیابی به اهداف خود است. ما امروز شاهد روند انتخابات و مشارکت مردم هستیم.

وی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه افزود: ایران یک محور مهم آرامش، امنیت، مردم‌سالاری و حکومت مبتنی بر آرای مردم است. ما باید الگوی واقعی و عملی مردم‌سالاری را دوباره به جهان نشان دهیم و تلاش کنیم عرصه انتخابات، عرصه با شکوه و عظمتی باشد تا پایه‌های جمهوری اسلامی ایران تقویت شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان این‌که «دستور رئیس‌جمهور اجرای یک انتخابات قانونی، باشکوه و سالم است» تصریح کرد: ما به عنوان دستگاه اجرایی تلاش کرده‌ایم تمام موارد قانونی انتخابات را اجرا کنیم. ما خود را مقید به رعایت قانون می‌دانیم و تلاش کرده‌ایم با شورای نگهبان تعامل مثبت، سازنده داشته و با هم همدل و همراه باشیم. نشانه این همراهی هم این بوده که تمامی مراحل انتخابات با هماهنگی پیش رفته است. اکنون هیأت‌های اجرایی مجلس خبرگان تشکیل شده و ما از امروز تلاش می‌کنیم که مقدمات شکل‌گیری هیأت‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز آغاز کنیم.

وی در پایان افزود:‌ تقاضای من از رسانه‌ها این است که ما را یاری و با مردم همدلی و همه تلاش کنند که یک انتخابات قانونی، سالم و باشکوه برگزار شود.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.