stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 201828
  • 15 آذر 1399 - 23:39
4

خیز تنها نماینده فوتبال کردستان برای صعود به لیگ دسته اول کشور

خیز تنها نماینده فوتبال کردستان برای صعود به لیگ دسته اول کشور
قلم/ کردستان- تیم آوالان تنها نماینده فوتبال استان کردستان در گروه خوشبختی لیگ دسته دوم کشور قرار گرفته و برای صعود به لیگ دسته اول کشور عزم خود را جزم کرده‌ است.
قلم | qalamna.ir :
قلم، با انجام مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته دوم کشور تیم آوالان کامیاران نماینده استان کردستان حریفان خود را شناخت تا در کنار تیم‌های قدرتمندی همچون ویستا توربین تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت و غیره در گروه نخست قرار بگیرد.

مراسم قرعه‌‌‌کشی لیگ دسته دوم فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ به‌صورت وبینار و با حضور سهیل مهدی مدیر مسابقات، مهرداد شفیعی مسئول مسابقات لیگ دو و فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک برگزار شد.

رقابت‌های لیگ دسته دوم با حضور ۲۸ تیم و در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار خواهد شد و در پایان دو تیم نخست هر گروه به‌صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود خواهند کرد.

فصل جدید لیگ دسته دوم کشور قرار است با توجه به شرایط کرونایی ۲۴ آذرماه تا اول دی‌ماه ۱۳۹۹ شروع شود.

فریدون فاتحی، سرمربی تیم فوتبال آوالان تنها نماینده استان کردستان درباره قرعه‌کشی لیگ دسته دوم و گروه این تیم گفت: سازمان لیگ با هماهنگی قبلی و برنامه‌ریزی کامل، مراسم قرعه‌کشی را به‌صورت وبینار برگزار کرد و همه تیم‌ها از شانس مساوی برای قرار گرفتن در گروه‌های مختلف برخوردار بودند.

وی افزود: تیم آوالان در گروه الف این مسابقات قرار گرفته و باتوجه به این چند تیم که از مدعیان اصلی صعود هستند، در گروه ب قرار دارند، وضعیت گروه آوالان را مناسب ارزیابی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال آوالان کردستان بیان کرد: شناخت خوبی از چند تیم هم‌گروهی خود داریم، هرچند که تمام بازی‌ها برای ما مهم هستند و سعی داریم باشناخت قبلی و برنامه تاکتیکی متناسب، به مصاف حریفان برویم.

فاتحی با بیان اینکه بازی اول تیم آوالان با تیم نفت و گاز گچساران در خانه حریف خواهد بود، افزود: شناخت زیادی از تیم حریف نداریم، اما آمارهایی هم از تیم به دستمان رسیده که بر همان اساس و با برنامه قبلی برای کسب امتیاز به مصاف این تیم خواهیم رفت.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.