stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 201472
  • 15 آذر 1399 - 12:14
0
مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس

احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در بندرعباس

احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در بندرعباس
هرمزگان/قلم-مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس گفت: طبق دستور شهردار محترم بندرعباس، بازارچه صنایع دستی در جهت بازاریابی تولیدکنندگان به ویژه حمایت از مشاغل خانگی بانوان احداث و راه اندازی می شود.
قلم | qalamna.ir :

علی پاسلارزاده با اشاره به اینکه نمادهای سنتی و بومی نشانگر فرهنگ و هویت شهر و مردم است و باید حفظ شود، افزود: با توجه به جایگاه ویژه صنایع دستی بندرعباس به عنوان شهر خلاق یونسکو و دارا بودن انواع مختلف صنایع دستی، بانوان خلاق و پرتلاش با هنر دست خود فرهنگ و هنر استان هرمزگان را نمایان می کنند که وظیفه است مکانی برای فروش و عرضه محصولات همشهریان در راستای گسترش شهر خلاق و بازاریابی تولید کنندگان راه اندازی شود.

پاسلارزاده ادامه داد: امروزه بانوان یک بازوی توانمند اقتصادی برای خانه و خانواده هستند و بسترسازی مناسب در جهت حمایت از هنرمندان بیش از پیش مورد نیاز جامعه است.

وی همچنین اظهار کرد: با بررسی های انجام شده سالن قدیمی بازار ماهی فروشان بهسازی و با ایجاد غرفه های متعدد به بازارچه صنایع دستی تبدیل می شود و در نظر گرفته شده است که علاوه بر فروش و عرضه، در همان مکان کارگاه آموزشی صنایع دستی برای علاقمندان راه اندازی شود.

مدیر منطقه سه در ادامه این خبر عنوان کرد: به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان و مشتریان، جنب سالن بازارچه، ساخت پارکی با معماری سنتی همچون خانه قدیمی در زمینی به متراژ ۳۰۰۰ متر مربع و کاشت درختان نخل و انبه در دستور کار قرار دارد.

علی پاسلارزاده در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام موجب گسترش و توسعه هنر صنایع دستی شده و امیدواریم از این طریق بانوان پرتلاش بندرعباس در اشتغال زایی و کارآفرینی گام های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.