stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 201147
  • 14 آذر 1399 - 16:01
0

سرپرست جدید دانشگاه مذاهب اسلامی هرمزگان معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه مذاهب اسلامی هرمزگان معرفی شد
هرمزگان/قلم- مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی استان هرمزگان، با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و دکتر حسینی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در بندرعباس برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

استاندار هرمزگان در این آیین با بیان اینکه دانشگاه مذاهب اسلامی می‌تواند تقویت وحدت حقیقی مسلمانان و مذاهب اسلامی را پیگیری کند، گفت: این امر مطابق نگاه و سیاست های جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که ثابت کرده همواره به دنبال اتحاد و انسجام مسلمانان است.

دکتر فریدون همتی عنوان کرد: دانشگاه مذاهب اسلامی از مهمترین مراکز علمی برای جهان اسلام و تقویت وحدت میان مسلمانان است.

وی ادامه داد: دشمنان همواره با توطئه های مختلف به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی هستند اما این توطئه ها توسط علما، فرهیختگان، افراد بصیر، دانشگاهی و با فضیلت در جهان اسلام که همواره در راستای هدایت، وحدت و همدلی جامعه اسلامی تلاش کرده‌اند، خنثی شده است.

استاندار هرمزگان افزود: دانشگاه مذاهب اسلامی نیز نقش بسیار مهمی در این راستا بر عهده دارد و با تربیت دانشجویانی فرهیخته، آگاه و بصیر، خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

همتی با بیان اینکه این دانشگاه می‌تواند تقویت وحدت حقیقی مذاهب اسلامی را پیگیری کند، تصریح کرد: این امر مطابق نگاه و سیاست های جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که ثابت کرده همواره به دنبال اتحاد و انسجام مسلمانان است.

وی گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی استان هرمزگان در دوره مدیریت جدید خود می تواند با توسعه فعالیت ها به نقطه امید بخشی در راستای کمک به تقویت وحدت اسلامی در منطقه تبدیل شود و نیروها و دانشجویان توانمندی در این دانشگاه تربیت خواهند شد.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی قدردانی و حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی به عنوان سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی استان هرمزگان، معرفی شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.