stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 201143
  • 14 آذر 1399 - 15:58
0
استاندار هرمزگان

حمایت از صادرکنندگان و تولیدکنندگان از مهم ترین تکالیف مدیران است

حمایت از صادرکنندگان و تولیدکنندگان از مهم ترین تکالیف مدیران است
هرمزگان/قلم-نشست تسهیل روند صادرات مشتقات نفتی به ریاست دکتر همتی استاندار هرمزگان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، رییس سازمان صمت، مدیرکل امنیتی انتظامی، ناظر گمرکات استان، مدیرکل استاندارد و برخی از مدیران حوزه نفت برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

استاندار هرمزگان با تأکید بر تسهیل روند صادرات مشتقات نفتی، بر استفاده از نظرات و پیشنهادات صادرکنندگان در تدوین قوانین مربوط به صادرات این محصولات تأکید کرد.

 فریدون همتی استاندار هرمزگان در این نشست با اشاره به لزوم انجام وظایف مقرر هر یک از سازمان ها در زمان قانونی به‌منظور فراهم آوری زمینه مطلوب صادرات مشتقات نفتی، گفت: حمایت از صادرکنندگان و تولیدکنندگان به عنوان مدافعان اقتصادی کشور در شرایط تحریم های ظالمانه و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تکالیف مدیران، باید در دستور کار قرار بگیرد.

 وی افزود: اگر در برقراری عدالت و رسیدگی به امور مربوط به تولید و صادرات کاهلی صورت بگیرد، منجر به پایمال شدن حقوق بخشی از این افراد می شود که با سیاست کلی کشور و منویات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر حمایت از بخش تولید و صادرات همخوانی ندارد.

 همتی همچنین بر تدوین قوانین با استفاده از نظرات صادرات‌کنندگان مشتقات نفتی تأکید کرد و گفت: اگر نیازهای صادرکنندگان و موانعی که بر سر راه صادرکنندگان این محصولات وجود دارد در فوانین دیده نشود، اطاله رسیدگی به پرونده ها و تشریفات زائد اداری، به عنوان یک آسیب و مانع بر سر راه صادرکنندگان قرار خواهد گرفت.

 استاندار هرمزگان همچنین به‌منظور حمایت از صادکنندگان مشتقات نفتی دستور داد موانع موجود با رصد قوانین و آیین نامه های ابلاغی با استفاده از نظرات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری، اداره کل استاندارد، ناظر گمرکات استان و رییس سازمان صمت احصاء و پس از تصویب پیشنهادات در کارگروه تسهیل و رفع موانع در استان، این پیشنهادات به کارگروه ملی ارسال شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.