stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 200507
  • 12 آذر 1399 - 20:18
1
مدیرکل تعاون و کار هرمزگان

نداشتن بازار فروش مهم ترین مانع برای رشد اشتغال مشاغل خرد و خانگی

نداشتن بازار فروش مهم ترین مانع برای رشد اشتغال مشاغل خرد و خانگی
هرمزگان/ قلم-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از مشاغل خرد و خانگی به عنوان بستری مناسب برای ایجاد اشتغال و تولید نام برد و گفت: نداشتن بازار فروش مهم ترین مانع برای رشد اشتغال در بخش مشاغل خرد و خانگی است که از طریق کار گروه اقتصاد مقاومتی سپاه می توان به رشد بازار محصولات تولیدی مشاغل خانگی و بسته بندی و برند سازی کمک کرد .
قلم | qalamna.ir :

هادی ابراهیمی در نشست با هیات رئیسه کار گروه اقتصاد مقاومتی درون سازمانی سپاه امام سجاد (ع) که با هدف همکاری و هم افزایی در زمینه حفظ اشتغال موجود و اشتغالزایی و همچنین کارآفرینی در راستای جهش تولید برگزار شد، افزود: یکی از راههای تحقق سیاست های “اقتصاد مقاومتی” توسعه مشاغل کوچک و خانگی است که ساماندهی و توسعه این کسب و کارها باید متناسب با زیست بوم استان به منظور حفظ و ایجاد اشتغال باشد.

وی اظهارداشت: در این زمینه باید رسته های پراشتغال با نگاه زنجیره تولید با استفاده از ظرفیتهای استان نیز شناسایی و معرفی شوند که در این خصوص و در راستای توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان با همکاری جهاد دانشگاهی در حال اجرا است.

ابراهیمی اضافه کرد: در این طرح اولویت بندی مزیت‌ها ، ظرفیت ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان در راستای توانمندسازی متقاضیان و اتصال به شبکه های فروش بازار به طور کلی زنجیره تولید در آن طراحی شده که این امر در تولید و فروش محصولات مهم است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در رسته پوشاک، شرکت تعاونی رشمون در زمینه اشتغال وتولید اقدامات خوبی انجام داده و ستاد اقتصاد مقاومتی سپاه می تواند با استفاده از ظرفیت‌های که دارد در این رسته ها ورود کند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.