stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 200501
  • 12 آذر 1399 - 20:11
3

آخرین وضعیت سلامت کارکنان فرودگاه و راه آهن بندرعباس بررسی شد

آخرین وضعیت سلامت کارکنان فرودگاه و راه آهن بندرعباس بررسی شد
هرمزگان/ قلم-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به منظور نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت سرزده از فرودگاه بین المللی و راه آهن بندرعباس بازدید کرد.
قلم | qalamna.ir :

نازنین شیبانی تذرجی در این بازدید بر لزوم تشدید نظارت‌ها برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در راه‌آهن و فرودگاه بندرعباس تاکید کرد و بیان داشت: تنها راه برون رفت از این وضعیت، رعایت کامل نکات بهداشتی توسط افراد، نظارت مستمر و بازرسی‌های منظم و جدی گرفتن اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا است.

وی  در این بازدید در جریان آخرین وضعیت سلامت کارمندان و همچنین روند بهبود افراد مبتلا به ویروس کرونا قرار گرفت.

شیبانی ، توجه به سلامت کارکنان و مراجعان فرودگاه بین المللی و راه آهن بندرعباس  را امری مهم و ضروری دانست و گفت: برنامه ریزی جهت حضور دو سوم پرسنل در محل کار، غربالگری و تب سنجی مستمر کارکنان در هنگام ورود به محل کار و توزیع وسایل حفاظت فردی نظیر ماسک ، دستکش ، مایع ضد عفونی کننده و … به کلیه پرسنل به ویژه کارکنان واحدهایی که در تماس مستقیم با مسافرین اند از مهمترین اقداماتی است که باید در راستای حفظ سلامت پرسنل انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی ادارات یا دستگاه های اجرایی در ابتدا  تذکر و در صورت  عدم رعایت به صورت قانونی با اداره مربوطه برخورد و به ستاد استانی مقابله با کرونا معرفی خواهد شد.

وی افزود: آموزش و اطلاع رسانی در مورد بیماری کرونا در محیط های فرودگاهی و ترمینال ریلی با نصب بیلبورد، تابلوهای تبلیغاتی، بنر، پوستر، نمایش پیام های بهداشتی در مانیتورهای داخل ترمینال و پخش بروشورهای آموزشی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: این بازدید ها ادامه دارد و مدیران دستگاه های اجرایی مسئول رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی در دستگاه ذیربط خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به صورت میدانی، نحوه میکروب زدایی و ضدعفونی هواپیماها و ماشین آلات مستقر در رمپ پروازی قبل از هر پرواز ،  ناوگان حمل و نقل عمومی فرودگاه از قبیل ناوگان تاکسیرانی، اتوبوس شرکت واحد ویژه فرودگاه و سرویس های ایاب و ذهاب پرسنل را نیز مورد بازدید و بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.