stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 200487
  • 12 آذر 1399 - 20:08
0

کشف یک میلیون و ۷۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه

کشف یک میلیون و ۷۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه
هرمزگان/ قلم-فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک میلیون و 710 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و368 میلیون ریال در شهرستان بندرلنکه خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

سردارغلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان  بندر لنگه با انجام اقدامات نوین پلیسی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر راه انداختن کاروان حمل کالای قاچاق و انتقال محموله سیگار با چندین دستگاه خودرو سواری در محور “بندرلنگه – پارسیان “مطلع و پگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل سه اکیپ بصورت نامحسوس به محل اعزام و خودروهای حامل کالای قاچاق را در یک مسیر فرعی شناسایی و زمانی که قاچاقچیان قصد داشتند  سیگارهای قاچاق را از خودروهای سواری به یکدستگاه نیسان انتقال دهند در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: تعداد ۴نفر از قاچاقچیان با دو دستگاه خودرو پژو به محض مشاهده ماموران از محل متواری و ۴دستگاه پژوسواری و یکدستگاه نیسان  نیز توقیف و ۴نفر متهم در این زمینه دستگیر شدند.

سردار جعفری با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور تعداد یک میلیون و ۷۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند، اذعان داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش سیگارهای قاچچاق مکشوفه یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی استان با تأکید بر اینکه سایر متهمان نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار دارد، به شیوه و شگرد قاچاقچیان اشاره و خاطرنشان کرد:  طی بررسی ها و تحقیقات بعمل آمده قاچاقچیان با توجه به تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی ، اقدام به انتقال قاچاق در چندین مرحله و با حجم کم می کنند و پس از حصول اطمینان از امن بودن محور نسبت به انتقال به نقطه بعدی اقدام می کنند که با تیزهوشی مأموران نقطه امنی برای آنان در استان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.