stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 200439
  • 12 آذر 1399 - 17:51
0

مشکلات ۲ واحد تولیدی تاکستان با ورود دادستان حل و فصل شد

مشکلات ۲ واحد تولیدی تاکستان با ورود دادستان حل و فصل شد
قزوین /قلم – مشکلات ۲ واحد تولیدی تاکستان در زمینه دریافت تسهیلات و صادرات محصولات با ورود دادستانی شهرستان حل و فصل شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حسین رجبی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: دستگاه قضایی شهرستان تاکستان به رفع موانع تولید شرکت یاتاقان بوش ورود کرد و بازدیدی از آن با حضور آیت الله علی اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و روسای سازمان‌های مربوط صورت گرفت.

حسین رجبی افزود: خوشبختانه به زودی مشکلات شرکت مذکور با پیگیری دادستانی و قول مساعد متولیان امر مرتفع خواهد شد.

دادستان تاکستان گفت:در این بازدید، کلیه بخش‌های این شرکت مورد بازدید قرار گرفت و مشخص شد اهم مشکلات آن در خصوص اختصاص نیافتن تسهیلات از سوی بانک‌ها است.

رجبی گفت: بنا به اظهارات مدیر عامل شرکت در صورت تخصیص این تسهیلات می‌توان سوله‌ها را تکمیل و تجهیزات لازم را جهت راه اندازی خط‌های جدید تولید خریداری کرد.

وی گفت: در این صورت، امکان جذب ۳۰۰ نفر در این شرکت تا پایان امسال فراهم خواهد شد که خوشبختانه بانک ملت، جهت پرداخت تسهیلات مورد نیاز شرکت قول مساعد داد.

رجبی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود ۵۶۰ نفر نیروی کار به صورت سه شیفت کاری در این واحد تولیدی مشغول به خدمت هستند.

این مقام قضایی به رفع مشکلات شرکت نفیس شیشه نیز اشاره کرد و افزود: این شرکت با مسائلی در حوزه صادرات مواجه بود که طی این بازدید جهت این معضل نیز چاره اندیشی شد.

وی اضافه کرد: در این شرکت نیز ۴۰۰ نفر نیرو در سه شیفت مشغول به کار هستند و باید برای ارتقای وضعیت موجود و حفظ اشتغال آن تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.