stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 200393
  • 12 آذر 1399 - 17:06
0
در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ظفر 7 صورت گرفت:

دستگیری ۸۵۰ مجرم و هنجارشکن در کرمانشاه/ کشف ۱۶۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری

دستگیری ۸۵۰ مجرم و هنجارشکن در کرمانشاه/ کشف ۱۶۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ( ظفر 7 ) در سطح استان، گفت: دستگیری 850 مجرم و هنجارشکن، کشف 167 قبضه سلاح جنگی و شکاری و توقیف 245 دستگاه وسیله نقلیه متخلف از جمله مهمترین نتایج اجرای این طرح بود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در حاشیه بازدید از نتایج طرح ظفر ۷ اظهار داشت: این طرح با حضور رده های اجرایی انتظامی استان مانند پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس امنیت عمومی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان های استان برگزار شد.

وی افزود: در این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان توانستند ۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه نزدیک به ۱۰ هزار عدد انواع قرص روانگردان کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲۵۰ معتاد متجاهر و ۱۰۰ نفر قاچاقچی و خرده فروش خبر داد و تصریح کرد: در همین راستا ۲۶ واحد مسکونی و صنفی محل تهیه و توزیع مواد مخدر نیز پلمب شد.

کشف ۳۶۰ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی

سردار جاویدان در ادامه از کشف حدود ۳۶۰ فقره سرقت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: ۴۳ فقره از این تعداد مربوط به سرقت خودرو و ۳۶ فقره نیز مربوط به سرقت منزل می شود.

وی همچنین با اشاره به دستگیری ۲۰۵ سارق و ۳ مالخر و ۲۷ نفر از متهمان فراری، یادآوری کرد: با تلاش کاراگاهان ۲ فقره قتل نیز کشف و ۴ فرد قاتل نیز دستگیر شدند.

کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی اشاره و بیان کرد: عمده لوازم کشف شده شامل لوازم خانگی، پوشاک و اقلام خوراکی بوده است.

جاویدان یادآوری کرد: در همین زمینه ۱۱ قاچاقچی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۶۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری

فرمانده انتظامی استان در ادامه به گوشه ای از اقدامات مأموران پلیس امنیت عمومی نیز اشاره کرد و گفت: کشف ۱۶۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۳۳ قبضه سلاح سرد از جمله آنهاست.

وی همچنین با اشاره به دستگیری ۵۱ نفر از اراذل و اوباش معروف، افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در طرح ظفر ۷ حدود ۱۶۰۰ مورد تذکر لسانی در خصوص آلودگی صوتی، بد پوششی، مزاحمت خیابانی و … ارائه کردند که در نهایت منجر به اخذ تعهد از ۳۰۰ نفر این افراد و ارجاع پرونده ۳۰ نفر به دستگاه قضائی شد.

سردار جاویدان تاکید کرد: بازدید از یک هزار واحد صنفی و پلمب ۱۴۰ واحد متخلف از این تعداد که عمدتا قلیانسرا، آرایشگاه و واحدهای عرضه پوشاک بودند از دیگر اقدامات پلیس امنیت عمومی بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در مجموع و با تلاش های همکاران، ۸۵۰ نفر از مجرمان و افراد هنجار شکن در حوزه خرید و فروش مواد مخدر، سارق، قاتل، قاچاقچی، مجرمان متواری، معتادان متجاهر و … دستگیر و تحویل مراجع قضائی یا کمپ های ترک اعتیاد شدند.

وی ادامه داد: همچنین با تلاش مأموران انتظامی استان نیز ۲۰۰ دستگاه خودرو و ۴۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز ضمن اعمال قانون، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.