stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 200372
  • 12 آذر 1399 - 16:27
0

مهلت یک‌ماهه‌ی متقاضیان سود سهام عدالت برای ثبت‌نام در سامانه سجام

مهلت یک‌ماهه‌ی متقاضیان سود سهام عدالت برای ثبت‌نام در سامانه سجام

ایسنا/یزد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدلت خود برگزیده‎اند، خواست تا در بازه یک ماهه نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی خود اقدام کنند.

قلم | qalamna.ir :

«علی نمازی» امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه در نشست مجازی با خبرنگاران که از طریق سامانه برخط خانه مطبوعات و رسانه‌های استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: ۶۲۰ هزار نفر در استان یزد دارای سهام عدالت هستند که در طرح آزادسازی، ۳۰ درصد مشمولان روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند و مدیریت سهام عدالت ۷۰ درصد بقیه با اعتماد به دولت یا به دلیل مراجعه نکردن به سامانه سجام به شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان محول شده است.

وی با اشاره به سرمایه بالغ بر شش هزار میلیارد تومانی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان یزد، گفت: در حال حاضر ۴۵۳ هزار سهامدار سهام عدالت یزد که روش غیرمستقیم سهامداری را لحاظ داشته‌اند، سهامدار این شرکت محسوب می‌شوند.

نمازی با بیان این که شرکت سرمایه‌گذاری یزد با نماد «وسیزد» دارای بخشی سهام ۴۰ شرکت اقتصادی بزرگ کشور از جمله مخابرات است، عواید و درآمد خوبی را برای این شرکت پیش بینی کرد.

به گفته این مسئول، سهامداران عضو برای دریافت سود سهام خود باید طی یک ماه آینده در سامانه سجام، ثبت‌نام و کدبورسی ۱۰ رقمی خود را دریافت کنند تا از منافع سهام عدالت خود برخوردار شوند.

وی با بیان این که تاکنون ۱۲.۵ درصد از سهامدارن عدالت در استان برای ثبت نام در سامانه سجام اقدام کرده‌اند، تاکید کرد: در صورت اقدام نکردن در این رابطه، عواید سهام این افراد شامل حال آنها نخواهد شد.

نمازی گفت: در صورت ثبت نام و احراز هویت بیش از ۵۰ درصد سهامدارن شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان، مجموع عمومی شرکت به صورت الکتورنکی برای انتخاب هیات مدیره جدید نیز انجام خواهد شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره تلفن پویای ۱۵۶۹ سازمان بورس اقدام کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.