stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 200244
  • 12 آذر 1399 - 13:56
1
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور خبر داد؛

احتمالا تغییرات در قرارداد قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان

احتمالا تغییرات در قرارداد قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان
قلم/اصفهان_ معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در قرارداد قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری منظور شده است که با توجه وضعیت قیمت، احتمالا تغییراتی خواهد کرد.
قلم | qalamna.ir :

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در قرارداد قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری منظور شده است که با توجه وضعیت قیمت، احتمالا تغییراتی خواهد کرد.

جلال بهرامی در گفت‌وگو با در خصوص قطعه پایانی آزادراه شرق اصفهان، اظهار کرد: قطعات اول و دوم آزادراه شرق اصفهان به طول ۶۳ کیلومتر با دستور رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در ادامه این پروژه قرار است به آزادراه اصفهان-شیراز برسد که اکنون عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کریدور شمال به جنوب کشور قرار است با سال ۱۴۰۴ تکمیل شود، گفت: تکمیل آزادراه اصفهان-شیراز در حوزه استان اصفهان در حال مطالعه است و به محض انجام مطالعه و سرمایه گذار می تواند شروع شود و به طور قطع این پروژه یکی از پروژه‌های مهم در دولت آینده خواهد بود.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، تصریح کرد: قرار است ۲۱۰ کیلومتر از این کریدور در استان فارس تکمیل شود و همکاران ما در شرکت ساخت به دنبال آن هستند که در دولت کنونی این پروژه را تمام کنند.

وی با اشاره به ارزش ۱۸۰۰ میلیارد تومانی قطعات یک و دو پروژه آزادراه شرق اصفهان، گفت: در قرارداد قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری منظور شده است که با توجه وضعیت قیمت، احتمالا تغییراتی خواهد کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.