stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 200230
  • 12 آذر 1399 - 13:43
1
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان:

ثبت‌نامی‌ها ۹۸ درصد کاشانی ها در سامانه (سابک) 

ثبت‌نامی‌ها ۹۸ درصد کاشانی ها در سامانه (سابک) 
قلم/اصفهان_ معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: از مجموع ۱۲۵ متقاضی ثبت‌نام شده سامانه اشتغال بازار کار (سابک) در آبان ماه، ۱۲۲ نفر در واحدهای صنعتی و تولیدی به کار گرفته شدند که نشان از اشتغال حدود ۹۸ درصد ثبت‌نامی‌ها در این سامانه است.
قلم | qalamna.ir :

مسعود خاندایی روز چهارشنبه با دعوت از افراد جویای کار به ثبت‌نام در سامانه اشتغال بازار کار (سابک) افزود: به منظور ساماندهی و اثربخشی به موقع درخواست‌های شغلی شهروندان و با پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی فرمانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، سامانه سابک برای تشخیص و شناسایی متقاضیان واقعی شغل، رفع معضل‌ بیکاری و ایجاد پل ارتباطی بین کارفرمایان و کارجویان راه‌اندازی شده است.

وی با یادآوری راه‌اندازی سامانه سابک در آبان ماه ادامه داد: در همین مدت کوتاه ۲۲۱ فرصت شغلی در واحدهای تولیدی و صنعتی  این شهرستان شناسایی شده است که آماده به‌کارگیری و استخدام نیرو در مجموعه خود هستند اما با کمبود نیروی کار مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: رفع دغدغه جوانان برای اشتغال از برنامه‌های اصلی فرمانداری ویژه کاشان است که امیدواریم با سامانه سابک مشکل کاریابی جوانان به حداقل ممکن برسد.

معاون فرمانداری ویژه کاشان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در خصوص رصد اشتغال شهروندان از طریق سامانه سابک به صورت ماهانه به مردم اعلام می‌شود و لازم است کارفرمایان و کارجویان برای شناسایی فرصت‌های شغلی و افزایش سرعت نسبت به ثبت‌‍نام در این سامانه اقدام کنند.

خاندایی یادآور شد: کارآفرینی از موضوع‌های روز دنیاست که در تمامی کشورها دارای اهمیت و مورد حمایت دولت ها قرار دارد، چرا که افراد با بهره‌گیری از علم، دانش و تجربه با یک ایده و فکر جدید فرصت‌های شغلی بسیاری برای جامعه  ایجاد می کنند.

شهرستان کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۸ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

هشتگ: , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.