stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 200228
  • 12 آذر 1399 - 13:15
4
رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی اصفهان:

اثری از فرزاد موسایی نیست!

اثری از فرزاد موسایی نیست!
قلم/اصفهان_ رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی اصفهان گروه‌های جستجو از اصفهان و همچنین مازندران برای یافتن این کوهنورد عازم منطقه شده‌اند اما اثری از فرزاد موسایی نیافته‌اند.
قلم | qalamna.ir :

فرزاد موسایی کوهنورد اهل اصفهان دوشنبه هفته قبل برای صعود به کوه دماوند وارد آن منطقه شدو تاکنون از او اطلاعی در دست نیست.

مهدی نصر اصفهانی اظهارداشت: گروه‌های جستجو از اصفهان و همچنین مازندران برای یافتن این کوهنورد عازم منطقه شده‌اند اما اثری از وی نیافته‌اند.

وی با اشاره به بررسی تصاویر هوایی از منطقه اضافه کرد: در تصاویر یک لکه که ممکن است چادر این کوهنورد باشد مشاهده شده است اما شرایط بد آب و هوایی تاکنون امکان عملیات بیشتر را نداده است.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی اصفهان تصریح کرد: این لکه در ارتفاع پنج هزار و ۲۰۰ متری از کوه دماوند مشاهده شده است و در صورت مساعد شدن هوا عملیات جستجو و امداد از سر گرفته می‌شود.

نصر اصفهانی اظهارداشت: قرار است گروه دیگری از اصفهان در قالب ۶ تا ۱۲ نفر رهسپار منطقه دماوند شوند تا با کمک دیگر نیروها نظیر هلال احمر جستجو ادامه یابد.

قله دماوند در جنوبی‌ترین قسمت جغرافیای مازندران و در ۶۵ کیلومتری جنوب شهر آمل و در بخش لاریجان این شهرستان واقع است که از شمال به رودخانه تینه، از شرق و جنوب به رودخانه هراز و از غرب به رودخانه ” دلی چای ” محدود شده که این روزها به دلیل افزایش بارش‌ها منطقه ای سرد و همراه با برف و یخبندان است.

انتهای پیام/

هشتگ: , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.