stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 200179
  • 12 آذر 1399 - 12:46
0
استاندار هرمزگان

شهر بندرعباس تا سال آینده به صورت کامل تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می‌گیرد

شهر بندرعباس تا سال آینده به صورت کامل تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می‌گیرد
هرمزگان/قلم-استاندار هرمزگان گفت: تا پایان سال جاری فازهای ۶ و ۷ گازرسانی به شهر بندرعباس تکمیل و افتتاح خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

فریدون همتی در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح های گازرسانی در شهر بندرعباس با تاکید بر هماهنگی تمامی دستگاه‌های مسئول برای سرعت بخشیدن به این پروژه ها، عنوان کرد: در هر کدام از محلات باید پروژه گازرسانی در زمان‌بندی مشخص، انجام شود.

وی ادامه داد: در این راستا کارگروهی با مسئولیت مدیرکل امور شهری استانداری و با حضور فرمانداری، شهرداری، شرکت گاز، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول تشکیل خواهد شد تا این کار طبق برنامه زمان‌بندی، مدیریت و اجرایی شود.

استاندار هرمزگان افزود: تا پایان سال جاری فازهای ۶ و ۷ گازرسانی به شهر بندرعباس تکمیل و افتتاح خواهد شد و فاز ۸ این پروژه نیز تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

همتی تصریح کرد: با اجرای این سه فاز باقی مانده که با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شود، کل شهر بندرعباس تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در حال حاضر در کل استان هرمزگان ۸۲ هزار علمک گاز نصب شده، اما تنها ۱۲ هزار مشترک اقدام به اتصال منازل خود به شبکه گاز رسانی کرده‌اند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در شهر بندرعباس نیز تا کنون ۵۲ هزار علمک گاز در محلات این شهر نصب شده اما تنها چهار هزار مشترک نسبت به اتصال منازل خود به شبکه گاز رسانی، اقدام کرده‌اند.

همتی بیان داشت: با توجه به حجم عظیم سرمایه‌گذاری و اقداماتی که دولت در این راستا در استان انجام داده است، از مردم می‌خواهیم در زمینه اتصال منازل خود به شبکه گازرسانی همکاری و مشارکت گسترده تری داشته باشند، چون به تدریج ارائه سیلندرهای گاز کاهش خواهد یافت و دسترسی به گاز تنها از طریق شبکه گازرسانی میسر خواهد بود.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت استان تلاش می‌کند تا با ایجاد هماهنگی مناسب، به روند پروژه های گازرسانی در استان سرعت ببخشد و از مردم استان نیز می‌خواهیم تا با اتصال منازل خود به شبکه گاز از این طرح بزرگ استقبال کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.