stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 200176
  • 12 آذر 1399 - 12:53
0

اجرای طرح تحول خوانا در مدارس ابتدایی فارس از یکم دی

اجرای طرح تحول خوانا در مدارس ابتدایی فارس از یکم دی
فارس/قلم- طرح بسته تحولی خوانا از ابتدای دی در ١٠درصد از مدارس ابتدایی فارس اجرا می‌شود.
قلم | qalamna.ir :
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: این طرح از ابتدای دی ماه در ١٠ درصد از مدارس ابتدایی استان آغاز می‌شود و تا اواسط اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
محمد فیاض پور افزود: در این بسته به صورت خاص روی تقویت مهارت‌های خواندن، درک مطلب، بیان نظرات و احساسات، مهارت‌های نوشتن، ابراز وجود و آداب زندگی تاکید شده است.
 
طرح بسته تحولی خوانا با هدف پرورش دانش آموزان دارای زندگی مستقل، سالم و با بینش والا طراحی و تدوین شده است.
 
وی تصریح کرد: ارتقای مهارت‌های چهارگانه زبانی شامل گوش دادن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن با رویکرد تلفیق با سه مولفه مهم از مهارت‌های زندگی متشکل از مسئولیت پذیری، ادب و جرأت ورزی در این طرح مد نظر است. 
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش‌های لازم برای مدرسان این طرح به پایان رسیده و شیوه نامه به مدارس ابلاغ شده و کارگروه‌های منطقه‌ای تشکیل شده‌اند.
 
فیاض پور ادامه داد: مدارس مجری طرح و رابطان منطقه با استان مشخص شده و این طرح از ابتدای دی ماه همزمان با سراسر کشور در مدارس فارس آغاز می‌شود.
 
وی با بیان اینکه به رغم تعطیلی ادارات و بازار  همچنان کار آموزش‌های مجازی تلویزیونی و شبکه شاد در مناطق قرمز در درون خانواده‌ها ادامه دارد، اظهارداشت: در مناطق زرد مدارس و کلاس‌های حضوری براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر است.
 
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس از رونمایی درسنامه‌های تدوینی معلمان فارس که نوعی خود آموز محسوب می‌شود، خبر داد و افزود: بعد از ارسال این درسنامه‌ها به وزارت خانه، مورد قبول واقع شده و امکان تعمیم آن به سراسر کشور وجود دارد.
هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.