stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 199954
  • 11 آذر 1399 - 21:04
1

کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی و فروش سیمان های تاریخ مصرف گذشته در هرمزگان

کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی و فروش سیمان های تاریخ مصرف گذشته در هرمزگان
هرمزگان/قلم-فرمانده انتظامی استان از کشف 3 هزار و 699 تن سیمان تاریخ مصرف گذشته به ارزش ده میلیارد ریال در استان خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

سردارغلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت: درراستای برخورد با اخلال گران نظام اقتصادی کشور و در پی اعلام کارشناسان سازمان صمت مبنی بر فروش و عرضه سیمان تاریخ گذشته در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان پس از هماهنگی قضائی در قالب اکیپ گشت مشترک ودر معیت کارشناسان تعزیرات حکومتی و اداره صمت از انبار دپوی سیمان واقع در( بندر شهید رجایی) بازدیدکردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:  با بررسی های انجام شده مشخص شد مقدار ۳هزار و ۶۹۹ تن سیمان پرتلند در خرداد ماه سال جاری به کشور قطر صادرو با توجه به انقضاء تاریخ آنها(سال ۲۰۱۸) ، سیمان ها به کشور عودت می گردد و مسئولین کارخانه با سوء نیت و در جهت کسب منفعت اقدام به فروش غیره قانونی سیمان ها به شرکت های بتن سازی شهرستان کرده اند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه نماینده کارخانه احضار و پس از انجام تحقیقات پرونده تکمیلا به همراه متهم جهت کسب تکلیف قضائی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، خاطرنشان کرد:  ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال می باشد

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.