stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 199938
  • 11 آذر 1399 - 20:53
3

استفاده از ظرفیت پست برای توزیع محصولات دخانیات در هرمزگان

استفاده از ظرفیت پست برای توزیع محصولات دخانیات در هرمزگان
هرمزگان/قلم- مدیر کل پست استان هرمزگان در این نشست با ارائه گزارش مختصری از خدمات پستی، گفت: به دنبال گسترش تعاملاتی هستیم که طی آن مجموعه پست استان با استفاده از ظرفیت توزیع خود بتواند در امر توزیع محصولات دخانیات در سطح استان هرمزگان اقدام نماید.
قلم | qalamna.ir :

عبداله عبدلی با ارائه توضیحاتی در خصوص پروژه اقتصاد مقاومتی gnaf و با یادآوری اینکه مجموعه پست استان، خدمات دیگری مانند سرویس کدپستی و تأیید نشانی برای متقاضیان ارائه می‌کند، اظهار امیدواری کرد: در خصوص توزیع مویرگی تولیدات شرکت دخانیات استان، همکاری و هماهنگی‌های لازم بین دو سازمان صورت گیرد

وی هدف نهایی این همکاری‌ها را رضایت مشتریان دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم از راه‌های مختلف مشکلات مردم را کاهش دهیم.

طاهری مدیر کل دخانیات استان هرمزگان نیز با قدردانی از خدمات پست، از پست به‌ عنوان یکی از شرکت‌هایی که در تمام نقاط شهری و روستایی حضور دارد و تعامل و همکاری بسیار خوبی با ادارات در سطح کشور دارند، نام برد.

 وی افزود: در نظر داریم شرایطی را فراهم کنیم تا در آینده بخش وسیعی از امور مجموعه دخانیات استان هرمزگان، از طریق پست صورت پذیرد.

طاهری به وجود ظرفیت‌های زیرساختی خوبی که در مجموعه پست استان فراهم آمده، اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها در سال‌های متمادی ایجاد شده و پست توانایی آن را دارد که در بخش‌های مختلف از امکانات خود استفاده کند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.