stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 199910
  • 11 آذر 1399 - 18:51
0

مدیرکل تامین اجتماعی فارس: غیرحضوری شدن انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تأمین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی فارس: غیرحضوری شدن انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تأمین اجتماعی
فارس/قلم- انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تامین اجتماعی برای همه متقاضیان واجد شرایط غیرحضوری انجام می‌شود.
قلم | qalamna.ir :
مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: انعقاد قرارداد بیمه اختیاری با این سازمان بیمه‌گر، برای همه متقاضیان واجد شرایط بدون نیاز به حضور در شعب و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir انجام می‌شود.
ابراهیم کشاورز با اشاره به ورود به چهارمین هفته اجرای طرح ۳۰۷۰ که قرار است بر اساس آن تا بهمن ماه ۳۰ خدمت و هر دوشنبه چند خدمت، الکترونیکی و غیرحضوری شوند، گفت: با تحقق کامل طرح، میزان مراجعه به شعب تامین اجتماعی کاهش چشمگیری می‌یابد.
وی ادامه داد: از امروز سه‌شنبه یازدهم آذر به بعد، متقاضیانی که بیش از ۵۰ سال سن داشته و حداقل یک ماه سابقه بیمه پردازی داشته باشند، دارا بودن کارت پایان خدمت برای متقاضیان مرد و افراد بالای ۵۰ سال سن به شرط داشتن سابقه بیمه پردازی نزد تامین اجتماعی معادل مازاد ۵۰ سال سن به صورت غیرحضوری می‌توانند قرارداد امضا کنند.
وی بیان کرد: متقاضیان با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir مراحل ثبت نام خود را پشت سر می گذارند، سپس با انتخاب منوی بیمه شدگان وارد قسمت ادامه بیمه به طور اختیاری خواهند شد و پس از احراز شرایط سیستمی می‌توانند حق بیمه خود را پرداخت کنند و با دارا بودن شرایط از تعهدات حمایتی سازمان بهره‌مند شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی فارس اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۱ هزارنفر بیمه شده اختیاری و مشاغل آزاد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند که با استفاده از خدمات غیرحضوری برای پرداخت حق بیمه مربوطه و یا انعقاد قرارداد جدید نیازی به مراجعه حضوری افراد نخواهد بود.
 با توجه به شیوع بیش از حد کرونا و تعطیلی برخی مراکز بیمه‌ای، مرکز تلفنی ارتباطات مردمی ۱۴۲۰ تامین اجتماعی به صورت شبانه روزی پاسخگوی سئوالات مردم است.
هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.