stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 199834
  • 11 آذر 1399 - 17:06
0
فرماندار کرمانشاه:

اقدامات سازمان حمل و نقل مسافر درون شهری کرمانشاه مطلوب است

اقدامات سازمان حمل و نقل مسافر درون شهری کرمانشاه مطلوب است
کرمانشاه/قلم: فرماندار شهرستان کرمانشاه از سازمان حمل و نقل مسافر درون شهری شهرداری کرمانشاه ( تاکسیرانی و اتوبوسرانی) بازدید کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، در ادامه سلسله بازدیدهای فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه و در راستای دستور العمل های ستاد استانی کرونا به منظور بررسی رعایت دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی، سازمان حمل و نقل مسافر درون شهری شهرداری کرمانشاه مورد بازدید فرماندار کرمانشاه قرار گرفت.

رنجبر در این بازدید ضمن تقدیر و‌ تشکر از زحمات مدیر و پرسنل این سازمان و سایر ادارات و دستگاه‌های خدمت رسان که در این شرایط سخت کرونا مشغول به کار هستند اظهار داشت: در حالیکه سایر دستگاه های دولتی بنا به تصمیم ستاد کرونا تعطیل می‌باشند، اما مدیر و پرسنل تلاشگر سازمان حمل و نقل مسافر بدون وقفه و با رعایت تمامی دستور العمل های بهداشتی به خدمت رسانی به شهروندان کرمانشاهی مشغول اند.

وی از مدیر و پرسنل این سازمان زحمت کش که شبانه روز وظیفه حمل و نقل و جابجایی مسافران درون شهری را عهده دار هستند خواست همچنان پر توان و خستگی ناپذیر این مسیر را ادامه دهند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه در پایان اقدامات پیشگیرانه سازمان حمل و نقل مسافر درون شهری شهرداری کرمانشاه جهت مقابله با کرونا را مطلوب ارزیابی کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.