stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 199739
  • 11 آذر 1399 - 14:13
2

ارتش آمریکا انبارهای تسلیحاتش را برای چیزی بیش از جنگ آماده می کند

ارتش آمریکا انبارهای تسلیحاتش را برای چیزی بیش از جنگ آماده می کند

به گفته، فرمانده جدید مسئول انبارهای تسلیحاتی آمریکا، این کشور در حال اتخاذ گامهایی با هدف اطمینان پیدا کردن از اندازه مناسب این انبارها در عرصه‌های اروپا و آسیا-اقیانوسیه نه فقط برای درگیری بلکه برای رقابت راهبردی با روسیه و چین است.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از دیفنس نیوز، واحد انبارهای تسلیحاتی از پیش آماده آمریکا (Army pre-positioned stockیا APS) چند سال پیش یک استراتژی تنظیم این انبارها با هدف مدرنیزه و متناسب سازی آنها برای جنگ منتشر کرد.

انبارهای APS آمریکا معمولا برای آنکه سربازان از آنها سریعا تجهیزات کسب کرده تا به یک درگیری منطقه‌ای پاسخ دهند طراحی شده‌اند. اما ژنرال ادوارد دالی، فرمانده تجهیزات جنگی ارتش آمریکا در مصاحبه‌ای در ماه نوامبر به دیفنس نیوز گفت، از زمان انتشار این استراتژی، ارتش دریافته که “ما نیاز داریم این انبارها را به سطح دیگری ببریم”.

دالی در ماه ژوئیه بعد از آنکه قبلا به عنوان معاون فرمانده تدارکات جنگی ارتش خدمت کرد، پذیرای این فرماندهی شد.

او گفت: ما نیاز به بازبینی در هدف انبارهای APS داریم زیرا در گذشته، این انبارها برای درگیری قدرتهای بزرگ ضروری و کلیدی بودند. وی خاطر نشان کرد: حالا طبق خواسته رهبران ارشد ارتش، ما خواستار متمرکز کردن آن به همان اندازه بر رقابت قدرتهای بزرگ، استفاده از این انبارها در رقابت قدرتهای بزرگ به همان اندازه که ما برای استفاده از آنها در جنگ قدرتهای بزرگ برنامه ریزی کرده بودیم هستیم.

به گفته دالی، این به این معنی است که ارتش بیشتر انبارهای APS خود را اجرایی کرده و به بررسی مساله تغییر مکان و ترکیب این انبارها در صحنه‌ها خواهد پرداخت.

وی بدون پرداختن به جزئیات گفت: ما احساس راحتی زیادی داریم. ما در مسیر حرکت خوبی برای درک اینکه این الزامها در طی پنج یا ۱۰ سال آینده چه هستند، هستیم.

برخی جزئیات انبارهای APS محرمانه هستند.

دالی همچنین گفت، ارتش در حای برنامه‌ریزی بودجه خود است تا اطمینان حاصل کند انبارهای APS برای فاز رقابت عملیاتها در طرح بودجه پنج ساله بعدی مربوط به سال مالی ۲۰۲۳ تا سال مالی ۲۰۲۷ اندازه درستی داشته باشند.

دالی اظهار کرد: در جبهه اروپایی، ارتش ” نگاه درون‌نگر را اتخاذ می‌کند”.

وی افزود: ما قطعا می‌دانیم که داریم چیزهایی را به اروپا اضافه می‌کنیم. یک مثال آن دومین تیم رزمی تیپ زرهی همراه با برخی قابلیتها در پوزنان لهستان است.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.