stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 199344
  • 10 آذر 1399 - 19:46
0

انتقال خون مسئولیت خطیری در مسیر مراقبت از سلامت و جان هموطنان بر عهده دارد

انتقال خون مسئولیت خطیری در مسیر مراقبت از سلامت و جان هموطنان بر عهده دارد
هرمزگان/قلم-فرماندار بندرعباس طی بازدیدی که به طور سرزده از مرکز انتقال خون بندرعباس به عمل آورد از نحوه خدمت رسانی انتقال خون ابراز رضایت نمود.
قلم | qalamna.ir :

عزیز ا.. کناری گفت: انتقال خون مسئولیت خطیری در مسیر مراقبت از سلامت و جان هموطنان ما را بر عهده دارد و در این شرایط پاندمی کرونا خدمت رسانی به بیماران نیازمند به خون، نیروهای مسولیت پذیر و ایثارگر را می طلبد. خرسندم از اینکه در همه شرایط این عزیزان با انگیزه و تلاش مضاعف در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

در ادامه دکتر ایمان زارعی مدیرکل انتقال خون هرمزگان با اشاره به توسعه مراکز درمانی و افزایش تخت‌ های بیمارستانی افزود: مصرف خون در استان با توجه به بیماران خاص که مصرف کنندگان همیشگی خون هستند، از طرفی تصادفات و سوانح جاده ای، اعمال جراحی، مادران باردار و… همیشه وجود دارد و بیمارستانها و مراکز اورژانس نیز هیچگاه تعطیل نیستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از مراجعه به مراکز انتقال خون واهمه ای نداشته باشند تصریح کرد: انتقال خون مرکزی برای درمان و مراجعه بیماران نیست و شهروندان با خیالی آسوده به مراکز اهدا مراجعه نمایند تا پاییز و زمستانی پر از امید را برای بیماران مصرف کننده خون رقم بزنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.