stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 199223
  • 10 آذر 1399 - 15:33
1

یک امر بی سابقه در تاریخ آمریکا

قلم | qalamna.ir :
گروه بین الملل: جن ساکی از سخنگویان سابق وزارت امور خارجه آمریکا و رییس اداره ارتباطات کاخ سفید در دولت باراک اوباما به عنوان سخنگوی جو بایدن، رییس جمهوری منتخب آمریکا انتخاب شد.
انتصاب خانم ساکی همراه با دیگر اعضای ارشد اداره ارتباطات رسانه ای کاخ سفید به وسیله  بایدن و کاملا هریس، معاون او اعلام شد.همه اعضای ارشد این اداره زن هستند که در تاریخ ریاست جمهوری آمریکا بی سابقه است.ریاست این اداره با کیت بدینگفیلد خواهد بود که در دوران معاونت ریاست جمهوری  بایدن از دستیاران مطبوعاتی او بوده است.دستیاران رسانه ای کاملا هریس، معاون رییس جمهور منتخب و جیل بایدن، همسر رییس جمهوری منتخب هم زن هستند.کار این افراد در کاخ سفید با تحلیف آقای بایدن در بیستم ژوییه آغاز خواهد شد.
 بایدن  در بیانیه ای گفت: ”مفتخرم که امروز اعضای ارشد تیم ارتباطات کاخ سفید را معرفی می کنم که همگی زن هستند. این افراد با قابلیت و با تجربه در زمینه ارتباطات دیدگاه های متنوعی را به سر کار خواهند آورد و همگی متعهد به ساختن کشور بهتری هستند. ‘ بایدن پیش از این اعضای تیم امنیت ملی و سیاست خارجی خود را معرفی کرده بود و قرار است در روزهای آینده اعضای اقتصادی کابینه را معرفی کند.برخلاف اعضای کابینه، مدیران ارتباطات و سخنگویان کاخ سفید نیاز به رای اعتماد سنا نیاز ندارند.

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.