stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 199087
  • 10 آذر 1399 - 13:09
0
قلم گزارش می دهد/ پس از دوماه تاخیر و با تذکر دادستان کرمانشاه صورت گرفت:

جلسات شورای شهر کرمانشاه در رند ترین تاریخ قرن تشکیل شد/ غلامرضا امیری: من معصوم پانزدهم هستم

جلسات شورای شهر کرمانشاه در رند ترین تاریخ قرن تشکیل شد/ غلامرضا امیری: من معصوم پانزدهم هستم
کرمانشاه/قلم: عدم تشکیل جلسات شورای شهر که به دفعات مختلف رخ داده، همواره با اعتراض فرماندار و دیگر مسؤلین همراه بوده، تا جایی که اواخر هفته گذشته دادستان عمومی و انقلاب استان با دعوت از تمامی اعضای شورای شهر به آنان تذکر جدی داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، بیست و سوم آبان‌ماه سال ٩٧ بود که سید حجت الله موسوی اجاق سخنگوی وقت شورای شهر کرمانشاه خبر از انتخاب دکتر سعید طلوعی بعنوان شهردار کرمانشاه را داد و یازدهم دی ماه همان سال مراسم معارفه شهردار با حضور مسؤلین ارشد استانی برگزار شد.

در این مراسم آقای غلامرضا امیری رئیس وقت شورای شهر کرمانشاه در سخنانی خطاب به منتقدین طلوعی گفت: اگر همین پوتین به پاها نبودند باید اول اسم فرزندان شما یک الف و لام اضافه می‌شد/ دستگاه های نظارتی و امنیتی رسیدگی کنند وگرنه خودمان می‌توانیم برخورد کنیم/ بنده عذرخواهی می‌کنم که دکتر طلوعی را زودتر انتخاب نکردیم و از این باب پشیمانیم و….

اما شاید برای شما نیز جالب باشد که این سخنان حمایتی آقای غلامرضا امیری که برای راضی نمودن طلوعی بعنوان شهردار کرمانشاه به تهران و منزل ایشان رفته بود و دست وی را روی قرآن قرار داده بود، اکنون با تغییرات جدی همراه شده، به نحوی که اکنون از نظر همین آقای عضو شورای شهر، شهردار کرمانشاه متخلف، پروازی، بی توجه به حقوق مردم، بیت المال و… است.

درگیری های لفظی و کشمکش‌های چهار عضو شورای شهر ( غلامرضا امیری، سید حجت الله موسوی اجاق، مازیار رضایی و سالار احمد زاده) با دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه، تا جایی رسیده است که همان اعضای شورای شهری که طلوعی را متخلف می‌دانند و مثلا در دفاع از حقوق مردم سینه چاک می دهند، اکنون با عدم حضور در جلسات شورای شهر باعث ایجاد مشکلات فراوان برای شهرداری، شهر و مردم شده اند که در آخرین مرحله، جلسات شورای شهر کرمانشاه بمدت تقریباً دو ماه بدلیل عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر تشکیل نشد.

عدم تشکیل جلسات شورای شهر که به دفعات مختلف رخ داده، همواره با اعتراض فرماندار و دیگر مسؤلین همراه بوده، تا جایی که اواخر هفته گذشته دادستان عمومی و انقلاب استان با دعوت از تمامی اعضای شورای شهر به آنان تذکر جدی داد که باید هرچه سریعتر جلسات رسمی و قانونی شورای شهر تشکیل، و مشکلات شهر پیگیری شود و اگر از نظر برخی از اعضای شورای شهر، شهردار کرمانشاه تخلفی دارد، از طریق قانونی رسیدگی گردد.

این سخنان مهم و محکم دادستان محترم و انقلابی مرکز استان باعث شد که در نهایت روز گذشته یعنی مورخ ٩٩/٩/٩ و در رند ترین تاریخ قرن، جلسات شورای شهر کرمانشاه برگزار شود که البته غایب مجدد این جلسه همان جناب آقای غلامرضا امیری بود.

لازم بذکر است که جناب آقای غلامرضا امیری عضو شورای شهر کرمانشاه، در جلسه هفته گذشته که با حضور دادستان برگزار شد، خود را معصوم پانزدهم معرفی کرده است.

وی در این جلسه بیان داشته است: بنده معصوم پانزدهم هستم، اما گاهی اوقات اگر گناهی را عمدا انجام می‌دهم برای این است که مردم نیایند با من بیعت کنند.

از این سخنان جناب آقای امیری که بی‌شک می‌توان گفت از روی پیری و نداشتن تعادل فکری و روحی بیان شده است می‌گذریم، اما یک سؤال از ایشان می‌پرسیم که مگر شما بعنوان عضو شورای شهر وظیفه پیگیری حقوق مردم را ندارید؟ پس یا بمانید و کار کنید یا جرأت استعفا داشته باشید و خداحافظی کنید تا شهر اینچنین دچار مشکل نشود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار حسین مسکنه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.