stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 199060
  • 10 آذر 1399 - 12:00
3
رئیس مرکز بهداشت کاشان:

اصناف در این شرایط سخت اقتصادی بالای ۹۰ درصد همکاری داشته‌اند

اصناف در این شرایط سخت اقتصادی بالای ۹۰ درصد همکاری داشته‌اند
قلم/اصفهان_ رئیس مرکز بهداشت کاشان گفت: رئیس مرکز بهداشت کاشان، کاهش آمار بیماران بستری کرونا را مدیون زحمات کادر درمان، کادر بهداشت و همچنین مردم و اصناف هستیم، گفت: اصناف در این شرایط سخت اقتصادی بالای ۹۰ درصد همکاری داشته‌اند.
قلم | qalamna.ir :

مسعود دهقانی ، با اشاره به اینکه دستاورد خوبی از تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها داشته‌ایم، اظهار کرد: ۳۵ در صد ورودی بیمارستان شهید بهشتی کاشان کمتر شده است.

رئیس مرکز بهداشت کاشان، بابیان اینکه این دستاورد را مدیون زحمات کادر درمان، کادر بهداشت و همچنین مردم و اصناف هستیم، گفت: اصناف در این شرایط سخت اقتصادی بالای ۹۰ درصد همکاری داشته‌اند، اما برخی از گروه‌های صنفی به‌صورت آهسته از این محدودیت‌ها خارج می‌شوند که امیدواریم با مساعدت خودشان و پیگیری اتاق اصناف طرح محدودیت‌ها آسیب ببیند.

وی بابیان اینکه، امیدواریم روند شهرستان کاشان تا پایان هفته رو به بهبودی باشد، تصریح کرد: یک مقدار از شدت محدودیت‌ها کاسته شود ولی همچنان باید ادامه داشته باشد، نباید تعطیلی ۱۰۰ درصد داشته باشیم تا انشا الله تا هفته آینده روند ورودی بیمارستان به حداقل برسد.

دهقانی در پاسخ به این سؤال که چرا روند مرگ در شهرستان کاشان، پایین و یا متوقف نشده است، خاطرنشان کرد: روند مرگ بیمارستانی به بستری‌هایی که در یک ماه اخیر بوده است و امیدواریم تا پایان ماه آذر روند مرگ در کاشان، انشا الله تحلیل پیدا کند.

رئیس مرکز بهداشت کاشان در پاسخ به این سؤال که تعطیلی‌ها ادامه خواهد داشت افزود: ستاد ملی بر اساس تست‌های مثبت و موارد بستری تصمیم‌گیری برای شهرستان انجام می‌دهد.

وی گفت: محدودیت‌ها همچنان باید ادامه داشته باشد، ما دقایق پایانی بازی هستیم که می‌توانیم یک بازی برد برد داشته باشیم و یا اینکه لحظه آخر محدودیت ها را رها کنیم تا همه‌چیز به شرایط قبل برگردد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.