stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 19884
  • 24 آذر 1394 - 10:27
8

حاشیه حضور مطهری در دانشکده پزشکی مشهد

حضور علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد شامگاه گذشته با اعتراض برخی از دانشجویان و حاشیه های کمرنگ تری نسبت به وقایع گذشته همراه بود.

قلم | qalamna.ir :

حضور علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد شامگاه گذشته با اعتراض برخی از دانشجویان و حاشیه های کمرنگ تری نسبت به وقایع گذشته همراه بود.

مهر، عی مطهری و حسین مرعشی شامگاه دوشنبه تحت تدابیر شدید نظارتی در دانشکده پزشکی مشهد حضور یافتند و به سوالات دانشجویان معترض و غیرمعترض پاسخ دادند.

 مراسم بزرگداشت روز دانشجو شب گذشته به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تالار امام رضا(ع) دانشکده پزشکی مشهد با تدابیر شدید نظارتی و حراستی برگزار شد و این تدابیر موجب شد تا بسیاری از خبرنگاران برای ورود به این نشست با مشکل روبرو شوند.

با توجه به کنترل جمعیت به دلیل ازدحام جمعیت پس از تکمیل ظرفیت تالار امام رضا(ع) دانشکده پزشکی مشهد، دانشجویان به تالار دیگر این دانشکده راهنمایی شدند و صوت و تصویر را از تالار امام رضا(ع) دریافت کردند.

پیش از آغاز رسمی مراسم، دانشجویان موافق و مخالف با برگزاری این نشست و حضور علی مطهری در دانشگاه با سردادن شعارهایی نظم تالار را برهم زدند که حضور مأموران حراستی دانشگاه و همچنین تذکرات مجری برنامه بالاخره جو نسبتا آرامی بر فضای جلسه حاکم کرد.

بسیاری از دانشجویان که نسبت به حضور علی مطهری اعتراض داشتند و وی را به حمایت از سران فتنه محکوم می کردند هراز گاهی جو نسبتا آرام این نشست را با شعارهایشان بر هم می زدند.

دانشجویان معترض همچنین نسبت به حضور حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران در دانشگاه نیز اعتراض کردند.

در حالی که بسیاری از دانشجویان خود را آماده صحبت رو در رو و مستقیم با میهمانان این نشست کرده بودند اما مجری این برنامه اصرار داشت که حاضران در این نشست سوالات خود را کتبی ارایه کنند که این موضوع نیز موجب اعتراض بسیاری از دانشجویان شد.

در همین راستا دانشجویانی که همچنان مشتاق صحبت رودررو با مطهری و مرعشی بودند پس از پایان مراسم، مقابل خروجی اصلی تالار منتظر این دو میمهمان شدند که اجازه این کار به دانشجویان داده نشد و میهمانان این نشست از سایر خروجی های تالار اجتماعات این مراسم را ترک گفتند.

گفتنی است، با وجود اعتراضات پراکنده اما علی مطهری و حسین مرعشی به قریب به اتفاق سوالات دانشجویان پاشخ دادند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.