stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 198833
  • 10 آذر 1399 - 0:48
1
استاندار گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان؛

گلستان رتبه دوم کشور در اعطای تسهیلات رونق تولید

گلستان رتبه دوم کشور در اعطای تسهیلات رونق تولید
استاندار گلستان با اشاره به همکاری بانک ها با واحدهای تولیدی اظهار کرد: استان گلستان با پرداخت ۵۲۹ میلیارد تومان به ۹۹ واحد تولیدی رتبه دوم کشور را پس از استان البرز در اعطای تسهیلات رونق تولید داراست و امیدواریم این روند تا انتهای سال بهبود یابد.
قلم | qalamna.ir :
وبگاه خبری قلم / گرگان دکتر هادی حق شناس روز یکشنبه ۹ آذر در سیصد و هشتاد و یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد: گلستان همچنین رتبه سوم کشور در اعطای تسهیلات بازسازی و نوسازی را داراست.
 
وی افزود: در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا همکاری بانک ها در اعطای سرمایه ثابت و در گردش به واحدهای تولیدی شایسته تقدیر است.
استاندار گلستان یادآور شد: دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند با رفع مشکلات واحدهای تولیدی امکان افزایش تولید را فراهم آورند. 
دکتر حق شناس ادامه داد: دستگاه هایی همچون اداره کل مالیاتی, بیمه تامین اجتماعی و بانک ها باید با حل مسایل واحدهای تولیدی امکان استمرار تولید و افزایش اشتغالررا فراهم آورند.
 
لازم به ذکر است در این جلسه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گزارشی از فعالیت های این کارگروه ارایه کرد و افزود : از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات ۳۲۴ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از ۲۲۸۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند .
 
حطین طلوعیان گفت : از کل واحد‌های معرفی شده به بانکها تعداد ۹۹ واحد‌ تولیدی استان ۵۲۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
وی گفت : از محل اعتبارات  تبصره ۱۸ نیز از ۹۷ درخواست مصوب شده جهت دریافت ۷۰۵ میلیارد تومان ، تاکنون به ۲۷ واحد حدود ۲۲۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است که استان در جایگاه دوازدهم کشور قرار گرفته است .
 
به گفته وی ، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۳۳ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۸۱۱ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۴۹ واحد ۱۴۹ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت نموده اند.
گفتنی است در این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آنها اخذ گردید .
 
 
پایان پیام/
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.