stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 198799
  • 09 آذر 1399 - 20:29
3
سرپرست مدیریت امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در گفتگو با قلم خبر داد:

قیمت مرغ تا چهارشنبه متعادل می‌شود

قیمت مرغ تا چهارشنبه متعادل می‌شود
قلم/ همدان- سرپرست مدیریت امور طیور و زنبورعسل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: طی برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده، وضعیت تأمین و قیمت مرغ تا سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته جاری (11 و دوازدهم آذرماه) مناسب خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا قراگوزلو در گفت‌وگو با خبرنگار قلم با بیان اینکه وضعیت پیش‌آمده برای مرغ به سبب مشکلات و خلأی است که در ورود نهاده‌ها طی ۶۰ روز پیش شاهد بودیم، گفت: در آن بازه زمانی جوجه‌ریزی‌ها در کل کشور کاهش یافت و نتیجه آن شد که این‎روزها تأمین مرغ و قیمت آن با این وضعیت روبه‎رو باشد.

سرپرست مدیریت امور طیور و زنبورعسل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تصریح بر آنکه این مشکل در اوایل مهرماه پیش آمد و نتیجه آن در این روزها مشاهده شد، خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده، وضعیت تأمین و قیمت مرغ تا سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته جاری (۱۱ و دوازدهم آذرماه) مناسب خواهد شد.

وی در این راستا اظهار کرد: درحال حاضر به‌منظور کنترل بازار مرغ منجمد وارد بازار شد. به‌نوعی که حتی در تاریخ ۶ آذرماه بالغ‌بر ۳۰ تُن مرغ منجمد در سطح استان همدان توزیع شده است.

این مقام مسئول با تصریح بر اینکه استقبال مردم از خرید مرغ کاهشی است، این روند را مناسب دانست و گفت: در چهارم آذرماه بالغ‌بر ۱۵ تُن مرغ کشتار باقی ماند و به فروش نرفت.

سرپرست مدیریت امور طیور و زنبورعسل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه مردم از خرید مرغ در وضعیت کنونی چندان استقبال نمی‌کنند، اضافه کرد: قیمت مرغ در آینده نزدیک مناسب خواهد شد و کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.